ulf_lundin
Ge f-n i att ändra här !
Bänka den så du VET vad den ger. Där borde dom ju oxå se om förg är felinställda.
/u
/u
Yngve skrev:2182251Jeg har 2 stk Kawasaki ZX9R-98 og begge har samme nummer på CDI boxen.
21119-1504
131800-7140 U
12V TNCF 35
Jag hade en Zx6r förut..den drog lätt upp på ettan o segt på tvåan..zx9:an som jag har nu gör det på trean också..om än det är segt...men ettan o tvåan tvekar den inte det minsta..Ricken skrev:2174107Hade du en 96:a som gick upp på 2:an?
Tjejens 95:a vill faan knappt power wheela på ettan...
är det nå strypning på dom oxå nånstans???
peter69 skrev:2183177Jag hade en Zx6r förut..den drog lätt upp på ettan o segt på tvåan..zx9:an som jag har nu gör det på trean också..om än det är segt...men ettan o tvåan tvekar den inte det minsta..
Garret_Power skrev:2183212Har du provat acca ikapp med nån som har en loiknande hojj?! Min reste på 2:an när jag köpte den men sen justera jag fjädringen å då vill den inte mer... enbart vid nå gupp å så...
Ninja Racer skrev:2181314Finns det inte strypta modeller som har annan kam också, är den inporterad så kan det nog vara så illa. Vet att de gjorde det i tyskland i varjefall.
Warlock skrev:2183266Jag har en -95:a tyskimport som lämnar 125hk på bakan inte strypt vad jag vet men inte en chans att den går att vrida upp på 2:an ens med neddrevning fram som nu är gjort blir fundersam nu när en massa säger att det inte skall vara nåra prob. stämmer verkligen detta
Folkezx9r skrev:2183279Japp ! Det SKA gå ! Gick i alla fall med min -96:a.... endast slipon..
Warlock skrev:2183300Det verkar som jag fick nåt att göra i regnet måste kolla fuggarna nu. Tack för infon, förresten så toppade min 292 km/h i bänken med original drevning så din bör ju ligga där också tycker jag
Folkezx9r skrev:2183306Var ute o testade lite idag efter jag skruvat... Hade den i 280 km/h mätarfart , sen tog rakan slut....men den hade nog ökat lite till...
Warlock skrev:2183339Med original drev så hade jag 285 km/h i mätarfart o ca:1000 varv kvar men den orkade inte mer, men nu med en kugge mindre fram så varvar den ur på 6:an fast då är mätarfarten 285, kanske skulle testa med original igen om jag hittar lite mer pulver i den hade varit kul o se mätaren nosa på 300 har en polare som hävdar att hans -95:a gjorde 300 på mätaren
Folkezx9r skrev:2183361-96:an jag hade gjorde 295 mätarfart.... Höll det mellan Ljungbyholm-Söderåkra en kväll för några år sen... . En sträcka på ca 3 mil... Den tickade ganska bra om avgassystemet efter det..
Warlock skrev:2183366Shit jag har just fått ett mission
Folkezx9r skrev:2183367He he..... Du bor i Paradiset står det ??...Vilket Paradis är det ??... Inte Nybro väl ??
Warlock skrev:2183393Nix the one and only Mölnlycke strax utanför göteborg
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |