Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om det varit flera sådana här historier, men den händelse jag tänkte på var en av deras reportar som var drabbad (Stjerna eller Borglund, minns inte vem). Och tidnignen (eller snarare den drabbade reportern) gav sig inte i det svar dom hade på VD's frågor, utan gav istället fler detaljer bland annat att personalen hade hånat honom för att han anlitat annat bolag. Sen får man bestämma vem man tror på och varför dom råkade få för sig att kolla andra saker än den som återbesiktningen faktiskt var för (även om de har rätt att göra det så lär det vara jävligt ovanlig om det inte är uppenbara saker).
Man kan åka "närmsta väg till verkstad eller besiktningsorgan" under ganska lång tid...![]()
Testade söka på besiktningstid för en av mina hojar och den tidigaste jag kunde får var......
07.05 22/6
Sen fanns det flera tider under hela förmiddagen.
Är det så enkelt....![]()
Du är inte ensammen, farsan bokade en tid två månader i förväg till hans sprinter.Jag är helt säker, jag har inte bokat 1 Juni och jag valde påminnelse både via SMS och E-post.
Det är sjukt lätt att tro att detta är mitt fel, jag förstår det - men faktum kvarstår, jag är tvärförbannad på hur dom sköter det hela.
Tack för skitbra tips, framförallt korvgubbe!
Carspect fungerar inte, bor ute i skogen![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |