Ett tips köp inte denna från two stroke https://www.twostroke.se/tnt-dodmansgrepp-dual helt värdelös kvalité. Köpte en att montera på fyrhjulingen men den bara glappade, har för mig att jag köpte en av bättre kvalla hos Rinab men den vara bara brytande.
Two stroke kontakten var en simpel billig mickobrytare som monterats på nåt plånbleck och med en specialmutter för att hålla gummiknoppen, den var som gjord att glappa.
Kollade lite scheman på TS125 men dom jag hittade på 1982 årsmodell verkar ha spetsar. Vet nu inte om jag hittat rätt scheman, med ett schema är det ju enkelt att veta hur man ska göra.
Jag köpte några på Wish för några år sedan, kostade kanske 20 spänn st och är samma som twostroke? Men jag skruvade isär den och upptäckte samma microbrytare!! Men, utan höljet så har jag ju plötsligt en brytare som bryter och inte sluter, så jag kan koppla denna i serie med strömmen till tändspolen och döda motorn med att trycka på den lille. Fräckast vore att fälla in den direkt i styret i ett borrat litet hål, men då ska jag ha JÄVLIGT tråkigt den dan…Finns en aluplåt mellan tank och sadel där den troligen hamnar istället