Daddy
Hmmmm..
Bra skrivet Rave.
R.I.P Hojbroder.
R.I.P Hojbroder.
Ravetrancer skrev:Dom anhöriga känner sig just nu döda eller så önskar dom att dom vore det, smärtan är outhärdig för dom och dom känner såret i själen, det gör ont i dom så dom känner att dom skulle kunna explodera vilken sekund som helst. Hur man än försöker beskriva en sån känsla så går det fan inte. Man skriker som fan men ändå känns det som om man inte skriker kraftigt nog för at få bort smärtan.....jag e piss på att förklara, men jag om nån vet hur det känns......man vill fan inte existera utan den som gått bort, man vågar knappt se en sekund framåt, allting stannar och kommer stå stilla ett bra tag framöver, dimman sänker sig sakta över en och snart blir allt suddigt. Tid och rum står stilla, klockan stannar och det enda man känner är en sån fruktansvärd förtvivlan, att man bara vill lägga sig ner och dö.......
Fan vad jag lider med er anhöriga, mamma, pappa, syster, broro mor och farföräldrar, flickvän o nära vänner......jag beklagar sorgen......
Kfc, låt oss hoppas att du blev medvetslös fort, hoppas du slapp tänka att nu är det kört, hoppas du slapp ångesten och synen framför dig av dina gråtande anhöriga........hoppas att du slapp tänka att nu fan gjorde jag fel och många runt omkring kommer nu att få lida länge......hoppas du har det bra nu killen.
Mvh Ravetrancer
Ravetrancer skrev:
Fan vad jag lider med er anhöriga, mamma, pappa, syster, broro mor och farföräldrar, flickvän o nära vänner......jag beklagar sorgen......
Iceman1975 skrev:*tårar i ögonen*
Bra skrivet Ravis..
Sen hur det gått till osv spelar inte så stor roll..
För tror ingen här vet omständigheterna..
(ALLA vet ju att det som står i tidningarna inte alltid är sant)
Det är ju trotts allt en människa som gått bort...
//Nichlas
Daniel-L skrev:Fy fan! Jag tycker att det är synd bara om de som får sörja hans död.Hur fan kan man köra utan hjälm?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|