Dödsolycka norr om Upplands-Väsby

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Nursey skrev:
2440573 Fint :) Jag lägger upp detaljer i onsdags tråden imorgon

Lägg det i en egen tråd, tycker jag. Risk att det druknar i bruset annars. Och som jag sa i Onsdagstråden, jag är med.

Känns så vansinnigt onödigt, 25 år är ingen ålder. Fruktansvärt för de som var på plats, hans vänner & naturligtvis familjen.

Jag hoppas innerligen att det är slut på dessa olyckor nu, och har vi alla tur så finns det en värld efter denna där vi kan få en andra chans.

VIF

Fan vad jobbigt...hörde vid skogis att det var en läskig olycka :gråta
R.I.P...kramar till familj och vänner.

Vila i frid!

Tänker åka dit och tända ett ljus imorgon..

Hoppas man slipper se en döende hojbroder/syster igen... :(

eDIt: Lägger upp en tråd i minneslunden ifall det finns fler som vill åka dit samtidigt och hedra hans minne med ett ljus..

Last edited:
Tragiskt, blir lika illa berörd varje gång jag måste läsa dessa trådar..
Vila i frid, kör så det ryker i hojjhimlen!

En tanke till familj och anhöriga!

Last edited:
Tragiskt!! såg först i morse om att han omkom och var även jag med och hjälpte vid olyckan igår.. väldigt chokande och tragiskt!

V.i.f

V.I.F!
Vet inte vad man ska skriva. Det är så tragiskt varje gång man läser dessa trådar.

//Johan

Mkt tragiskt...
Jag o Lena satt o pratade om just hans motorcykel vid donken i upplands väsby.
Han var helt medvetslös hela tiden vi var kvar, så han kände nog ingen smärta iaf.

R.I.P

.../Yoshi

R.I.P. Tankar till anhöriga och vänner, miste själv en vän på detta sätt nyligen...

Kör lugnt alla!!!

//Martin

Mina djupaste medlidande tankar till familj, anhöriga och vänner..

Fan va deppig man blir.

Känner inte till vem det var i fråga eller så men man blir så oerhört tagen ändå. Tänder ett ljus för er alla.

R.I.P

Kör i frid, hr. vetrinär

Tänker iförsta hand på er som var med när detta hände, sänder er alla en stor kram.
Sänder även hans anhöriga mina deltagande känslor.
Mina tankar går även till alla hans vänner, studiekamrater och alla de han kände inom hojvärden.

Kände honom inte som hojåkaren, utan som vetrinärstuderande, men är gärna med på en blomma eller något annat till honom och hans anhöriga.

Last edited:
*/ ?>
Back