mickelin
Guest
Ja, efter Rossi, alltså. Min fru vägrar, är det SÅ fult? Valentino är ju en cool kille... Bra eller anus?
~Settan~ skrev:Klok fru!
morlock skrev:Det är ett gayigt namn. Han blir mobbad hela skolgången och blir psykiskt instabil samt slutar sina dagar i ett rep runt takbjälken i förtid...
prulle skrev:Eller än värre han hittar andra personer som också sticker ut tex veganer och vänster hulliganer, Går estet på gymnasiet och blir konstnär, super ihjäl sig på absinthe.
Eller så blir han så osäker på sin läggning pågrund av sitt feminina namn att han blir feminist.
Döpp han till Jimmy istället, Vänta ett par år så kan du säga att du döpt han efter mig för då har jag säkert gjort mig känd.
morlock skrev:Det är ett gayigt namn. Han blir mobbad hela skolgången och blir psykiskt instabil samt slutar sina dagar i ett rep runt takbjälken i förtid...
mickelin skrev:"-Du är döpt efter en kille oms jag inte kände men han verkade rätt schysst eftersom han kallade sig för Prulle på en sida på internet..."
Dina ideér är lika dåliga som mina...
mickelin skrev:Jag misstänkte att det skulle bli sådana här svar, men vafan, Rossi är lite gayig (stavning?) men verkar ju rätt cool ändå. Men jag håller med, man ska inte underskatta den svenska skolgångens påverkan på ett barns psyke... Några andra bra namnförslag på stora hjältar på två hjul? Minimoto kommer garanterat så fort som grabben kan sitta utan stöd...
Ni gaddar ihop er, min fru är ochså gymnasielärare och har kasst tålamod!
Coola Ola skrev:Wayne (Rainey)
Max (Biaggi)
Mick (Doohan)
Loris (Capirossi)
Kenny (Roberts Sr.)
Dajiro (Katoh)
Y-barn...prulle skrev:Döpp han till Jimmy istället, Vänta ett par år så kan du säga att du döpt han efter mig för då har jag säkert gjort mig känd.
Muskedunder skrev:Äh döp snorjärsen till Gandalf och var som folk
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |