Döpa grabben till Valentino?

Valentino eller inte?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

mickelin

Guest
Ja, efter Rossi, alltså. Min fru vägrar, är det SÅ fult? Valentino är ju en cool kille... Bra eller anus?

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Det är ett gayigt namn. Han blir mobbad hela skolgången och blir psykiskt instabil samt slutar sina dagar i ett rep runt takbjälken i förtid...

mickelin

Guest
.

Jag misstänkte att det skulle bli sådana här svar, men vafan, Rossi är lite gayig (stavning?) men verkar ju rätt cool ändå. Men jag håller med, man ska inte underskatta den svenska skolgångens påverkan på ett barns psyke... Några andra bra namnförslag på stora hjältar på två hjul? Minimoto kommer garanterat så fort som grabben kan sitta utan stöd...

Ni gaddar ihop er, min fru är ochså gymnasielärare och har kasst tålamod!

~Settan~ skrev:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
morlock skrev:
Det är ett gayigt namn. Han blir mobbad hela skolgången och blir psykiskt instabil samt slutar sina dagar i ett rep runt takbjälken i förtid...

Eller än värre han hittar andra personer som också sticker ut tex veganer och vänster hulliganer, Går estet på gymnasiet och blir konstnär, super ihjäl sig på absinthe.

Eller så blir han så osäker på sin läggning pågrund av sitt feminina namn att han blir feminist. :3freak

Döpp han till Jimmy istället, Vänta ett par år så kan du säga att du döpt han efter mig för då har jag säkert gjort mig känd. :hihi

mickelin

Guest
"-Du är döpt efter en kille oms jag inte kände men han verkade rätt schysst eftersom han kallade sig för Prulle på en sida på internet..."
Dina ideér är lika dåliga som mina... :hihi

prulle skrev:
Eller än värre han hittar andra personer som också sticker ut tex veganer och vänster hulliganer, Går estet på gymnasiet och blir konstnär, super ihjäl sig på absinthe.

Eller så blir han så osäker på sin läggning pågrund av sitt feminina namn att han blir feminist. :3freak

Döpp han till Jimmy istället, Vänta ett par år så kan du säga att du döpt han efter mig för då har jag säkert gjort mig känd. :hihi

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
morlock skrev:

håller fullständigt med föregående talare

acura

Root
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
-
Eskil, Einar, Bernt-gunnar, Sylvester, ja det finns ju många namn man kan välja på om man vill få ett mobbat barn. Man bör väl inte låta ens interssen påverka för mycket när man ska döpa sina barn.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
mickelin skrev:
"-Du är döpt efter en kille oms jag inte kände men han verkade rätt schysst eftersom han kallade sig för Prulle på en sida på internet..."
Dina ideér är lika dåliga som mina... :hihi

Jo men medge de hade vart lite kul. När din son frågar pappa varför heter jag jimmy? Är det efter jimmy vaser?
- Nej det var någon på ett internet forum som hette det... :rofl

Min far heter Bengt olof kurt lennart, han flytta från alvesta till vaxholm när han gick i 5:an, hans morbror var skolans töntigaste lärare.
Kan ni hitta ett störe mobboffer? så en dålig bakfrund behöver ine betyda något

Last edited:

Coola Ola

Guest
mickelin skrev:
Jag misstänkte att det skulle bli sådana här svar, men vafan, Rossi är lite gayig (stavning?) men verkar ju rätt cool ändå. Men jag håller med, man ska inte underskatta den svenska skolgångens påverkan på ett barns psyke... Några andra bra namnförslag på stora hjältar på två hjul? Minimoto kommer garanterat så fort som grabben kan sitta utan stöd...

Ni gaddar ihop er, min fru är ochså gymnasielärare och har kasst tålamod!

Förutom de jag skrev i mitt förra inlägg:

Wayne (Rainey)
Nicky (Hayden)
Max (Biaggi)
Mick (Doohan)
Olivier (Jaques)
Dani (Pedrosa)
Loris (Capirossi)
Carlos (Checa)
Alex (Barros, Criville, de Angelis)
Kenny (Roberts Sr.)
Chris (Vermuelen)
Shinya (Nakano)
Dajiro (Katoh)
Noriyuki (Haga)

De flesta är aktiva fortfarande, finns säkert nån gammal räv som kommer ihåg namn på förare från förr.

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Leta rätt på Urban Tigers tråd om namn, jag hade en saklig förklaring där om namngivning och ev konsekvenser.

Valentino?? Vilket skämt! HAHA

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Jag tar mig friheten att editera bort några barnrumpor och talanglösa stomatolpojkar.

Coola Ola skrev:
Wayne (Rainey)
Max (Biaggi)
Mick (Doohan)
Loris (Capirossi)
Kenny (Roberts Sr.)
Dajiro (Katoh)

Och lägger till ett par stycken riktiga hjältar.

Kevin Schwantz
Mike Hailwood
Freddie Spencer
Barry Sheene
Eddie Lawson
Giacomo Agostini

The list goes on...

mickelin

Guest
.

Måste hålla med dig, prulle, om att det vore lite kul.
För info så var det här ett av mina lite mer oseriösa namnförslag som jag tagit upp med min bättre hälft, andra namnförslag som redan blivit sågade är "Adolf" och "Hussein", jag tycker däremot helt seriöst att det är synd att det ska vara så inskränkt som det är. Näe, det får bli Fredrik, eller något...

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Ge honom Valentino i mellannamn istället, och ett mer normalt icke-mobbningsbart namn i förnamn...då har han ett pinsamt mellannamn som kan bli ett perfekt samtalsämne när det blir pinsam tystnad på daten... :hihi

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
prulle skrev:
Y-barn... :tungan

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Döp honom efter den största av alla, Jarno är ett OK namn :tummenupp

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras