Döpa grabben till Valentino?

Valentino eller inte?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Snorfen

Guest
mickelin skrev:
Ja, efter Rossi, alltså. Min fru vägrar, är det SÅ fult? Valentino är ju en cool kille... Bra eller anus?

Har Lino Valentin som mellannamn...har många gånger blivit kallad Lino Valentino....
Killar i överlag flinar åt namnen medans tjejerna tycker det är så gulligt så!*haha*
Valentino har man fått heta många gånger... :tomten

Coola Ola

Guest
McB skrev:
Jag tar mig friheten att editera bort några barnrumpor och talanglösa stomatolpojkar.

Och lägger till ett par stycken riktiga hjältar.

Kevin Schwantz
Mike Hailwood
Freddie Spencer
Barry Sheene
Eddie Lawson
Giacomo Agostini

The list goes on...

Kevin och Giacomo hade jag ju faktiskt med i mitt första inlägg! Mike borde jag förstås kommit ihåg.

Neanderthalaren

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2004
Hoj
Honda VTR1000F -06
UrbanTiger skrev:
Det är väl bara Kristna som döps in i kyrkan i jesus kristus namn.
De kristna tror tror på gud och därför så tillhör dom honom, eller nått sånnt.
Sen är det ju olika mellan olika kyrkor och så.
Ja, och på samma gång blir de ärkefiender till The Flying Spaghetti Monster, men vad har det för betydelse i praktiken?

mickelin

Guest
.

Mellannamn kan funka, Rossi funkar ochså men bäst är kanske Kevin? Mobbad lär den ju bli ändå med tanke på vilka föräldrar den har och med tanke på hur skolan ser ut idag. Kan tillägga att jag har ett basebollträ och har generöst med plats i mitt samvete så det värsta går ju att sålla bort...
Svårt som f*n det här! Vi får se när den trillar ut om några dagar, då får man väl döpa ungen efter de defekter den ev har, "Harald Blåtand" eller "Lill-Skägge", varför inte "Stornäsa Johansson"?

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Cervantes skrev:
Lite taskigt mot ungen... Ge han ett normalt namn istället!

Nu får du allt förklara vad du menar. Det är ett normalt namn, det kan minst 60 miljoner invånare av jordens befolkning kan intyga. Däremot kan ju bara ca 9 miljoner invånare av jordens befolkning intyga att t.ex. Mattias är ett normalt namn. Vem har då mest rätt? :mattias

normalt eller onormalt, allt är väl rellativt? :fyllisar

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
sirSmokealot skrev:
Minime... är ett givet mellannamn för min framtida son... :D

Vet en som HETER junior. Han kallas inte det utan heter junior kulmelin.

Så döp han till det.

mickelin

Guest
.

sirSmokealot skrev:
Minime... är ett givet mellannamn för min framtida son... :D
Skitbra egotripp!!!! :hihi

Det finns så många namn men det som är trist är (jag utgår från mig själv) när man kommer till en ny skola/arbetsplats/kurs, att man får börja numrera alla "Micke" som är där. "Micke 1", "Micke 2", "Micke 3" osv, det är skapligt trist och det är svårt att hitta ett namn som är lite avvikande utan att grabben blir mobbad.
Det har faktiskt kommit upp lite tänkvärda förslag på den här tråden och jag är tacksam att det blivit så och inte bara pajkastning som det brukar bli när man undrar ngt.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
mickelin skrev:
Skitbra egotripp!!!! :hihi

Det finns så många namn men det som är trist är (jag utgår från mig själv) när man kommer till en ny skola/arbetsplats/kurs, att man får börja numrera alla "Micke" som är där. "Micke 1", "Micke 2", "Micke 3" osv, det är skapligt trist och det är svårt att hitta ett namn som är lite avvikande utan att grabben blir mobbad.
Det har faktiskt kommit upp lite tänkvärda förslag på den här tråden och jag är tacksam att det blivit så och inte bara pajkastning som det brukar bli när man undrar ngt.

Just därför ska du döppa parveln till Jimmy. Ja har aldrig haft problem med att det har varit flera som har hettat det. Jo en nörd i min skola heter det men han tilltallar ingen ändå. :hihi

mickelin

Guest
.

prulle skrev:
Just därför ska du döppa parveln till Jimmy. Ja har aldrig haft problem med att det har varit flera som har hettat det. Jo en nörd i min skola heter det men han tilltallar ingen ändå. :hihi

Vi hade en kille i skolan som kallades för "traktor-Jimmy", det blir inget av med Jimmy... :)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
mickelin skrev:
Vi hade en kille i skolan som kallades för "traktor-Jimmy", det blir inget av med Jimmy... :)

Vafan.. dessa bönder ska alltid sabba..

Ska se något annat av mina namn. Leopold lär du ratta direkt, karl är för messigt. Ne du får döpa han till Prulle.

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Jag skulle döpa min son till Darius, efter stuntguden :yoparty

Darius är även ett namn på persiska gudar på latin.

Byter kanske namn senare från Bojan till Darius. Vem vet? :D

Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM