Dör stringtrosan ut???

Status
Ej öppen för fler svar.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Skalman skrev:
Skojar du? Stringtrosan är ju det enda som gör livet värt att leva :kär Hotpants i all ära, men inget går upp mot stringen. Helst i kombination med en kort, tajt, genomskinlig kjol.
Förutsatt att ägaren inte har bajslåda som en ladugårdsvägg förstås :hihi

:fakta

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Långa farbron skrev:
Kanske det ,men nu var det några år sedan man jagade fjortisar så..... :tungan

Jo men erkänn nu :rolleyes:
Nej kanske inte men fjortis är ju faktiskt inte en ålder utan ett sätt att vara på, när de små liven paserar 20 blir de bimbos istället. Iofs lika osexigt med en 30 åring med stringen över skulderbladen. :zpy

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Ne hotpants e fint de! =)..när tjejen har såna får man behärska sig för att behålla lugnet hehe

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jag vet inte om det är mer bra eller dåligt om stringtrosor försvinner. Det som är bra är att lite "mulligare" tjejer inte kommer att sitta ner med lågt skurna byxer och visa hela hoppborgen bakifrån. Det trista är att det är helt enkelt jävligt snyggt och sexigt.

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Henkmaster skrev:
Har haft tre fenomenalt regniga semesterveckor nu och har precis inlett min sista, men trots att solen lyst med sin frånvaro :hihi så har jag ändå slagit ihjäl tiden på stadens mysiga fik & caféer.

En sak som slog mig som civilist var dock att vart man än vände blicken så kunde man tydligt se att moderna tjejer inte längre bär stringtrosor!?
(Man ser konturerna genom byxorna såklart :fakta).

Vänner har berättat om reportage i tidningar om att stingtrosan är på väg ut ur folkhemmet och härnäst väntas mamelucker och underkläder av gigantiska proportioner.
Men är det sant? :va

Dinosaurierna var ju skitfräcka men allt som finns kvar av dom nu, är ju färgglada hypoteser i teoriböckerna.
Jag vill inte minnas stringtrosan i tecknade underklädeskataloger!
Jag vill ha kvar den som den är; syndig, sexig och stilren.

Fotnot: Henkmaster heter egentligen något annat och han har inga ambitioner att själv bära stringtrosor, dessa passar bäst på flickor anser han.

Hmm... Jag får väl köpa massor av stringtrosor så jag klarar mig ett par år då. Finns inge skönare underkläder än ett par stringisar en varm sommaradag... :tummenupp

// Lena

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Chris Ash skrev:
Kanske inte så konstigt trots allt, jag har alltid undrat över hur man kan gå omkring med trosor som går rätt upp i röva.....

Dom som inte har string måste ha otroligt bra passform på sina "damtrasor" ..... :hihi
för om det är nått som skär in i röven så är det sånna.... fy fan... :kocko Bättre i så fall att ha ett par string som e anpassade efter att det ska va så lite tyg som möjligt där bak, det e ju sketa äckligt me dom vanliga som bara åker in hela tiden....... :7peta

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Miss_Orchidee skrev:
Dom som inte har string måste ha otroligt bra passform på sina "damtrasor" ..... :hihi
för om det är nått som skär in i röven så är det sånna.... fy fan... :kocko Bättre i så fall att ha ett par string som e anpassade efter att det ska va så lite tyg som möjligt där bak, det e ju sketa äckligt me dom vanliga som bara åker in hela tiden....... :7peta

Håller fullständigt med dig... :tummenupp

// Lena

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Chris Ash skrev:
Kanske inte så konstigt trots allt, jag har alltid undrat över hur man kan gå omkring med trosor som går rätt upp i röva.....

Är nog den enda tjejen som inte gillar string.. o du har rätt, dom går rätt upp i röven.. Inte speciellt nice alls enligt min mening.. Kan väl hålla med om att "fallskärmströssorna" inte är speciellt snygga men jävlar va bekväma! :fakta Kanske ska tillägga att hotpants är helt ok.. annars får ni väl konstiga illusioner om vad jag har för trössor.. :hihi

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Mattias: Idag är du min gud. Fy faaan vilken rolig sida :rofl :rofl :rofl

Någon som kan översätta texten på sidan... :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln