Martin
Don't call it a comeback
Äsch, det har jag alltid sagt.
String är överskattat
String är överskattat
Jarle skrev:Hotpants är sexigast , finns det något osexigare än en fjortis med stringen långt upp på ryggen?
Skalman skrev:Skojar du? Stringtrosan är ju det enda som gör livet värt att leva Hotpants i all ära, men inget går upp mot stringen. Helst i kombination med en kort, tajt, genomskinlig kjol.
Förutsatt att ägaren inte har bajslåda som en ladugårdsvägg förstås
valmers skrev:Förr fick man dra ned trosorna för att se skinkorna.
Nu får man dra isär skinkorna för att se trosorna.
Långa farbron skrev:Kanske det ,men nu var det några år sedan man jagade fjortisar så.....
Henkmaster skrev:Har haft tre fenomenalt regniga semesterveckor nu och har precis inlett min sista, men trots att solen lyst med sin frånvaro så har jag ändå slagit ihjäl tiden på stadens mysiga fik & caféer.
En sak som slog mig som civilist var dock att vart man än vände blicken så kunde man tydligt se att moderna tjejer inte längre bär stringtrosor!?
(Man ser konturerna genom byxorna såklart ).
Vänner har berättat om reportage i tidningar om att stingtrosan är på väg ut ur folkhemmet och härnäst väntas mamelucker och underkläder av gigantiska proportioner.
Men är det sant?
Dinosaurierna var ju skitfräcka men allt som finns kvar av dom nu, är ju färgglada hypoteser i teoriböckerna.
Jag vill inte minnas stringtrosan i tecknade underklädeskataloger!
Jag vill ha kvar den som den är; syndig, sexig och stilren.
Fotnot: Henkmaster heter egentligen något annat och han har inga ambitioner att själv bära stringtrosor, dessa passar bäst på flickor anser han.
Chris Ash skrev:Kanske inte så konstigt trots allt, jag har alltid undrat över hur man kan gå omkring med trosor som går rätt upp i röva.....
Miss_Orchidee skrev:Dom som inte har string måste ha otroligt bra passform på sina "damtrasor" .....
för om det är nått som skär in i röven så är det sånna.... fy fan... :kocko Bättre i så fall att ha ett par string som e anpassade efter att det ska va så lite tyg som möjligt där bak, det e ju sketa äckligt me dom vanliga som bara åker in hela tiden.......
Instämmer,Mattias skrev:Spelar roll, de ska ju av snarast ändå.
valmers skrev:Förr fick man dra ned trosorna för att se skinkorna.
Nu får man dra isär skinkorna för att se trosorna.
Chris Ash skrev:Kanske inte så konstigt trots allt, jag har alltid undrat över hur man kan gå omkring med trosor som går rätt upp i röva.....
Hur kom du åt mitt hembibliotekMattias skrev:String will never die!!! <-- Klicka, dammit!
Mattias skrev:String will never die!!! <-- Klicka, dammit!
Mattias skrev:String will never die!!! <-- Klicka, dammit!
soppatorsken skrev:...hoppborgen...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |