Da SnAkEciTy ride....(Film)

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blandat
Comi skrev:
Visst var det en fin kväll igår?
Snart får vi rad4:eek:rna tillbaka.
Dom har elstart.
Då behöver man inte vara så försiktig. Det vore pinsamt att få stopp på en ktm när (jag menar om) man burnar cirklar runt länsman.
Va fint som fan..
lite lek på flatenrakan innan man drog till tyresö.. men fan va snutar det va ute..

Se så ut och reta myndigheterna nu :tummenupp

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
:3freak
Är ni inte kloka på en fläck eller?

Men de såg kul ut, utom för filmaren i vissa lägen. (och mötande trafik.. :rolleyes: ) :hihi

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Comi skrev:
Visst var det en fin kväll igår?
Snart får vi rad4:eek:rna tillbaka.
Dom har elstart.
Då behöver man inte vara så försiktig. Det vore pinsamt att få stopp på en ktm när (jag menar om) man burnar cirklar runt länsman.

Varför tog ni inte med 10 sekunder till på slutet på slide? :)

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
#78# skrev:
ska man inte dölja regnummret när man gör sådana filmer offeciella???
För övrigt :tummenupp. Hoppas att få se mer av er
Joo de är nog bra o göra....är det nån som kna hjälpa mig i "pinnacle studio" hur man gör så att det blir suddigt på`vissa ställen som nummerplåtar och om det är saker som man vill dölja....? Jag kan de mesta förutom det, så det är lite störande att man inte kan göra det så man kan lägga upp filmerna här på sh.com....

Knoxan

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
WR450F -05
Ruggigt imponerad av körningen på bägge filmerna!! Nu vart man ju sjukligt sugen på en motard också :gnissla Helt enkelt GRYMT! :rock

Ser verkligen framemot fler filmer från er, men ta det lite försiktigt så att det roliga inte tar slut under en bil eller buss...

/Erik

jboive

Pjååår Räijsing
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
KTM Super Duke 1290R / KTM 300 EXC TPI 2021
Nummerplåtarna har ingen betydelse.

Måste ta dem på bar görning för att kunna göra något, har diskuterats några gånger tidigare.

Jag har en känsla av polisen vet vilka de här två "gynnarna" är i alla fall, om de nu skulle sitta och tanka stuntfilmer på nätet istf att vara ute och jaga de som kör för fort på motorvägarna...

Använder inte Pinnacle utan Premiere och Adobe men det bör finnas ett antal tutorials ute på nätet för det. Sök på "Track Motion" så bör du hitta en del...
Annars kan man alltid handanimera den delen om det inte är några längre sekvenser.

/R

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Bland det grymmaste jag sett på länge!
Jösses vad åksugen jag blev efter att ha sett den.
Men vart fasen hittar jag "slide", är jag komplett dum eller???

Edit: Jag är komplett dum... Hittade den i första inlägget nu :3freak

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Raid72 skrev:

Måste ta dem på bar görning för att kunna göra något, har diskuterats några gånger tidigare.

/R

e de samma om nån gör en polisanmälan fför den tycker att nån viss person kört som en galning en kort sträcka.. :va
å han bara har reg. nr.

jboive

Pjååår Räijsing
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
KTM Super Duke 1290R / KTM 300 EXC TPI 2021
heimdal skrev:
e de samma om nån gör en polisanmälan fför den tycker att nån viss person kört som en galning en kort sträcka.. :va
å han bara har reg. nr.

Jag har aldrig hört någon bli polisanmäld för att ha kört fort en sträcka, betvivlar att polisen överhuvudtaget skulle ta emot en sån.

Flera andledningar - För det första är det ord mot ord, för det andra kan det aldrig bevisas vem som körde.

/R

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Raid72 skrev:
Jag har aldrig hört någon bli polisanmäld för att ha kört fort en sträcka, betvivlar att polisen överhuvudtaget skulle ta emot en sån.

Flera andledningar - För det första är det ord mot ord, för det andra kan det aldrig bevisas vem som körde.

/R

galning innefattar inte bara fort :rolleyes:
men de va nån jag hörde talas om som gjorde det

Comi

Var god skølj
Gick med
3 May 2003
Hoj
2008 HarleyDavidson Rocker C
Heimdal:

Du kan vara lugn. Du kommer inte att torska.

:tungan

Whoopass

Medlem
Gick med
3 Jul 2004
Hoj
Busaberg 650-08 954 RR /GSXR 1000 K6 / RD350
Raid72 skrev:

/R

VIST ÄR DET SANT,,, BRODER HAR VARIT INNE PÅ FÖRHÖR TRE GÅNGER :banana :banana :banana

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Raid72 skrev:

/R

sant men försäkringsbolagen kan bli tjuriga.. vet ett par som åkte runt och busade på sporthojar för några år sedan. deras nummerplåtar va med och försäkringsbolagen hade sett filmerna, dom fick inte ut ett skit på vagnskadan och så har dom blivit nekade att få försäkra hojar mer... det blev dyrt för dom!

kan va bra att veta! men självklart så är det väl ingen här som använder vagnskadan på sin hoj efter buskörning, ja menar den otroligt höga moral och sympati för dom stackars försäkringsbolagen som många verkar ha borde väl gälla även nu!

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Raid72 skrev:

Jag har en känsla av polisen vet vilka de här två "gynnarna" är i alla fall, om de nu skulle sitta och tanka stuntfilmer på nätet istf att vara ute och jaga de som kör för fort på motorvägarna...

Använder inte Pinnacle utan Premiere och Adobe men det bör finnas ett antal tutorials ute på nätet för det. Sök på "Track Motion" så bör du hitta en del...
Annars kan man alltid handanimera den delen om det inte är några längre sekvenser.

/R
Tackar man tackar....

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln