Jag har så gott som alltid haft 4WD bilar innan, och dom är verkligen saknade nu när det är snöoväder.
Nu ser man verkligen varför det är värt att ha en stor suv med 4WD när dom susar förbi i vänsterfilen. Problemet är ju att man luras av att man har mycket grepp och när det är dags att bromsa är det lika "kasst" som alla andra bilar.
Tomten kanske är extra givmild i år jag har ju varit ruggigt snäll i år
Idag tändes ett habegär!!!Var på yamahastore och strosa runt lite.Pang...där stod den...hojen som är såååå rätt för moi! Den har allt jag kan tänkas önska +lite till!Priset känns aning mäktigt dock så jag avaktar lite men vilken skönhet! Det är en 07:a retta i pärlemorvit med guldinslag mycket smakfullt lackerat! Den har dekaler av någon ovanlig typ vilket även det förhöjer intrycket. Powercomander sitter på och den skall vara nogrant inställd i bänk för bästa effektregister.lite lull lull med miniblinkers och rensad rumpa är inte heller fel så det kanske väger över för ett köp...Tomten kanske är extra givmild i år jag har ju varit ruggigt snäll i år
Tell me about it... (80 km/h vs Tallskog, Annadag Jul 2008)
Hojlös som man är så kollar man ju runt lite efter klipp och så snubblar man över denna http://www.sporthoj.com/annonser/?id=37941 synd att man vet den så svinaktigt körd
Hojlös som man är så kollar man ju runt lite efter klipp och så snubblar man över denna http://www.sporthoj.com/annonser/?id=37941 synd att man vet den så svinaktigt körd
Hahaha, ni är för goa'!
...nä, det är en kombo av vinterdepression, ekonomi, enduro och värdeminskning kontra glassköparsvängar på gatan, kanske mest enduron...den ger mig mer än vad banträffarna gör - till en bråkdel av priset (och varje helg, på hemmaplan).
Det kan vara lite överlevnadsinstinkt med i funderingarna, det var lite för många som var av i somras.
Lite dystert är det allt, men livet som vuxen suger, sen dör man.
Ryker den inte, så är det väl så, försvinner den så får vi se vad man ersätter med (hade ju fruktat kul på seKsförtin' så....).
Hahaha, ni är för goa'!
...nä, det är en kombo av vinterdepression, ekonomi, enduro och värdeminskning kontra glassköparsvängar på gatan, kanske mest enduron...den ger mig mer än vad banträffarna gör - till en bråkdel av priset (och varje helg, på hemmaplan).
Det kan vara lite överlevnadsinstinkt med i funderingarna, det var lite för många som var av i somras.
Ryker den inte, så är det väl så, försvinner den så får vi se vad man ersätter med (hade ju fruktat kul på seKsförtin' så....).
Hahaha, ni är för goa'!
Eller så kanske Jerry byter o blir en neonkille
http://www.blocket.se/malmo/3000gt_s_sald_ev_byte_MC_25136108.htm?ca=9&w=3(synd man inte har en suzuki XJ6)
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|