SGM
BTG 8:20
Sitter o lattjar lite med min nya dator på nya jobbet, fin fet skärm har man
Dags att se över aktieportföljen och rensa ut allt som har med riskbygget att göra nu då. Lycka till sportarn!
Sitter o lattjar lite med min nya dator på nya jobbet, fin fet skärm har man
Idag var man ner i källaren och hämtade tre 25L dunkar (tyvärr tomma) men nästa gång kan ni väll låta en dunk vara halvfull?
åfan! vikken tid varudärdå?
Ehm... 8.10-8.20 nånting men jag såg något bekant på parkeringen
åfan vad gjorde jag då?
Bra fråga. Men jag gick in där och det verkade heldött så ja roppade o då kom det någon ut ur något rum och hjälpte gärna till att plocka fram dunkar åt mig. Men jäklar va många ni hade! Ja trodde att ni hade 4-5st när du frågade om någon ville ha, inte en hel hög
Bevisa för tullen att säljaren har skrivit fel värde på tulldeklarationen med t ex inköps/transaktionskvittot.
haha går åt en del för att hålla humöret uppe
Haha, ja kan tänka mig det. Men vafan 95% är inte det lite väl?
köpt ny bakram,clipon,frontkåperam och en slav till kopplingen med "orginalburken" dyrt?= ja men inte så dyrt som jag räknade med
köpt ny bakram,clipon,frontkåperam och en slav till kopplingen med "orginalburken" dyrt?= ja men inte så dyrt som jag räknade med
gabor2 på gatan snart???
min syster ringde mig nyss och sa att polisen fagersta ringt och sökt mig angående motorcykeln
#hjärtat i halsgropen#
visade sig dock att dom hade hittat min nr-plåt uppe i fagersta
tål inte orginalskyltar hastigheter över 200??
Hahaha ojojoj varför ringde de din syrra ist för dig direkt ?skenförsäkring.se på gång??
Sådär ja; nu står det en till R1'a hemma. Den här är (givetvis) en vit/röd R1 -98, dvs den enda riktiga Polkagrisen. Styrdämpare, undertray, miniblink och stålomspunna slangar, annars orginal!
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|