GSXR1100R
The older i get the faster i was
Filmens titel: Blod, svett & tårar, många kommer att känna igen sig, Jalle sågade av sitt första däck i ren ilskaHW skrev:Ungefär precis vad jag tänkte också!!!
Filmens titel: Blod, svett & tårar, många kommer att känna igen sig, Jalle sågade av sitt första däck i ren ilskaHW skrev:Ungefär precis vad jag tänkte också!!!
Hårdrock att plocka fram vinkelslipen i depån när man ska kränga däckGSXR1100R skrev:Jalle sågade av sitt första däck i ren ilska![]()
magnus_moss skrev:fickkompisen
Nyteknik skrev:En kompis berättade att han använder en kompressor från Biltema som kopplas in i bilens cigarettuttag. Den har fungerat att fylla däck till en båttrailet och kostar 150 kr. Är detta inget som funkar i däckkrängarsammanhang?
9 gånger av 10 så funkar det med en fjuttkompressor från Biltema, men den 10 gången kanske du står i depån och gråter blod.Mattias skrev:Det är sällan särskilt tätt mellan däck och fälg när man just krängt på, så man behöver nåt med mera flås för att få däcket att hoppa över humparna.
GSXR1100R skrev:9 gånger av 10 så funkar det med en fjuttkompressor från Biltema, men den 10 gången kanske du står i depån och gråter blod.
Jag har skaffat en stor gastub som trycktank, bilder kommer asap.
Nyteknik skrev:Jag syftar alltså inte på en motordriven kompressor utan en som drivs av 12V-uttaget i bilen. Du menar att det borde funka?
Chris Ash skrev:Lägg ner tanken på en kompressor i ciggarettuttaget.....![]()
Ett välmenat råd...
Nyteknik skrev:Vad är problemet alltså?
Chris Ash skrev:Den är kass,klen och har dåligt kvalitet
Köp åtminstone den för en femhundring, tror Teddy har den.
Nyteknik skrev:För 149 kr tål den ju att utvärderas. Men om det helt enkelt inte funkar är det ju ingen idé. Så hur är det?
Nyteknik skrev:För 149 kr tål den ju att utvärderas. Men om det helt enkelt inte funkar är det ju ingen idé. Så hur är det?
oFFkeFF skrev:--edit--
För en 1000-1500 får du en kompressor som inte klarar ett dB-prov på jula, vi har en sån![]()
Goodstuff skrev:Har de dB-prov på Jula?![]()
oFFkeFF skrev:kompresser Från jula då din messerschmidt![]()
![]()
Du får gå en rejäl boxningsmatch mot min svenskläraret![]()
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|