Lila Faran skrev:Den var ju klockren!!!!! Nu äntligen ser jag hur snygg jag verkligen är i den!!!!!
Kryptonit skrev:Fixade en...
Kryptonit skrev:NinjaNurse, JoS och U-a Loranga "pozerar"
Sitter och kikar på materialet nu. Ser mycket bra ut, med undantag av vissa motljussituationer varpå kameran var lite slö på att anpassa sig efteråt.JoS skrev:Det skall bli riktigt kul att se om Ugluk lyckas att föra över åkfilmen till datorn. Det skulle vara nyttigt att se hur man egentligen kör.
Kryptonit skrev:Lila Faran poserar i den finfina hjälmen
Hohohaha!!! Den där har du tränat på läänge!!!NinjaNurse skrev:Vadå? Poserar, jag??
JoS skrev:Kul med lite bilder på åkandet. Tack Krypto.
Det skall bli riktigt kul att se om Ugluk lyckas att föra över åkfilmen till datorn. Det skulle vara nyttigt att se hur man egentligen kör.
Lila Faran syntes mest. Dels så syns det på bilderna, men även när vi gazzade så såg man den rosa hjälmen titt som tätt.
Du var ju riktigt uppmärksammad av både polis o barnLila Faran skrev:Vi var otroligt snygga måste jag säga... Trodde faktiskt att vi syndes lika mycket allihopa i våra fuzzar, men efter att ha sett bilderna så ser jag att den rosa sticker ut lite, kan man väl säga!!!
Detta måste vi göra om snart inom snar framtid!!!
/ Lila Faran
Affe_R1 skrev:Du var ju riktigt uppmärksammad av både polis o barn
Du missade själva poängen av det som händePenguin skrev:Uppmärksamhet av polisen vill man väl inte ha!?!?!?!?
Det gjorde visst jag också. Berätta!Affe_R1 skrev:Du missade själva poängen av det som hände
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|