Dagen med stort D

dews

Mannen
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
snart
Så idag har man då haft sitt mc-kort i två långa år = Tungt kort!!! :)

Var ju tvungen att inviga mitt nya innehav så jag åkte till en polare och lånade hans cbr600f.... kändes lite smått nervöst med tanke på att jag inte har kör sen jag tog kortet (bra teknik vv, minskar säkert olyckorna)... det är ju så man blir kåt för mindre om man säger så... förstår hur alla ni lyckosa känner er varje dag ni är ute och åker... lite svårt att hålla hastigheterna bara :D ...
men nu så ska man bli fattig student och flyttar till linköping imorron... får nog prioritera bort nått mindre viktigt såsom mat eller så så man har råd att köpa en båge nästa sommar!

Men är det så att nån i linköping är intresserad av att låna ut hojjen så är det bara te och ringa :fakta :)

Jaja... så nu har jag berättat om dagens äventyr och ska återgå till packandet... mindre roligt...

dews

Mannen
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
snart
så ja

var ju jävligt många som brydde sig om det... ska inte besvära er mer, ska sitta och prata med väggen nästa gång... fan lika givande!!! :fakta

sumpa

kan man röka röd diesel?
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
strypt kawasaki GPX600R -90
Välkommen till linköping!! Hoppas du kommer att trivas här, Östergötland är vackert, speciellt när man ser det genom ett visir! :)

Ska du bli student då? Eller, om du fått tungt kort så måste du ju vara gammal som gatan, kanske redan vuxen med jobb och sånt hemskt? :)

Min hoj är tyvärr inte tung, en gammal kawwa bara som faktiskt är strypt på riktigt, går väl som en folkabuss ungefär, så det är inte så mycket att låna.. Men om du inte hittar nån hoj och vill studera alkoholens verkningar istället är du välkommen på fest :)

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
Hahah, någon är tjurig o vresig... tetig... :slicka

Kom ner hit till malmö istället, så vet du vad du får... :fakta

Ja just det, en kasse könshår :crash

dews

Mannen
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
snart
sumpa skrev:
Välkommen till linköping!! Hoppas du kommer att trivas här, Östergötland är vackert, speciellt när man ser det genom ett visir! :)

Ska du bli student då? Eller, om du fått tungt kort så måste du ju vara gammal som gatan, kanske redan vuxen med jobb och sånt hemskt? :)

Min hoj är tyvärr inte tung, en gammal kawwa bara som faktiskt är strypt på riktigt, går väl som en folkabuss ungefär, så det är inte så mycket att låna.. Men om du inte hittar nån hoj och vill studera alkoholens verkningar istället är du välkommen på fest :)

jo man tackar så mycket... har ju inte varit så bra väder hittils bara... alla fester regnar bort... nästan iaf...
Jo nu har man blivit en maskinare, bäst i test, så festförslag är alltid välkomna!!! :rock

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln