Inte MC, men kanske finns någon som uppskattar några foton från tidigare i veckan.
Körde Michigan till Kalifornien i en Cheva Suburban. Startade tisdag morgon och var framme torsdag kväll. Kunde undvikit en övernattning, men körde lite för långt första dagen, men trötta ögon som följd.
En lång resa som jag helst inte gör om ensam, men ett otroligt vackert landskap. Ffa genom Colorado, Utah.
Håller med, där är riktigt fint!
Har kört från typ mellersta Arizona till Denver några gånger och naturen är
Riktigt ball resa, Lugn!! Det vore en dröm att få kuska runt lite i Nord Amerika i framtiden.
Några till... 370 mil blev det totalt. Då det blev ett extra stopp, så hann jag inte fram i tid att hämta ut en hoj till helgen. Så nu sitter man här i öknen och dricker kaffe när alla andra är ute och roar sig...
Bilden på snöig bil nedan... det var 20 grader varmt på kvällen. Vaknade till minusgrader och ordentligt med snö.
Blev du fast i USA eller var det planerat att stanna länge? Verkar nice, hur som helst
En dröm som är relativt lätt att förverkliga. Inte heller alltför dyrt.
Inte tagen i dag. Men framletad i dag, så det får duga ...
Knäppt i Milano i höstas. Någon kanske gillar den och blir lite nostalgisk(?).
View attachment 453285
Nostalgisk över att det då fortfarande fanns ett Bergamo...?
CB 350 Four -72 eller så.
Den inte helt självklara touringcykeln. För två...
Din hoj? Den skall egentligen ha 4 - 4 blås med utjämningsrör emellan, men ett sådant system lär kosta blod att hitta, så det kan vara ide att låta det vila hemma på hyllan och köra eftermarknad 4-1 istället.
Inte min hoj. Dottern och jag var i Milano och Bergamo v44, på höstlovet. Promenerade runt i 4-5 dar och fikade och kikade, bara . Och stötte på en och annan intressant hoj bland alla scootrar. Och så måste man ju ta kort på dom.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|