Första resultatet efter googling visade "Four is an unlucky number and it means death". Tur att jag kom hem levande från den turen med andra ord!!Hiss i Hongkong.
Tur att jag kom hem levande från den turen med andra ord!!
View attachment 456394
En kortare höstsväng blev det idag. Knappt nån trafik alls på vägarna jag körde.
Jag skulle tro att Old Badger vet var bilden är tagen.
Jorå, det på vägen hem från jobbet! Bilisterna tar motorvägen som tur är och missar den gamla eken framme till höger. Rasade för nått år sen eller två, tiden går fort, och är inte lika ståtlig längre, bara gammal.
Som en gammal grävling, inte ståtlig bara gammal...
https://www.google.com/maps/@59.249...4!1seTjBWd49UDSNOxdiI93klg!2e0!7i13312!8i6656
Vägen till jobbet går här men medans de gräver upp vägen och byter kulvert är jag ledig ett tag!
View attachment 456396
Det är ju inte en så lång sväng förbi HvSS och runt bornsjön. Men trevlig är den och igår sågott som grusfri.
Där ligger ett militärt övningsområde/skjutfält som är det enda jag hört om som det delvis är totalt skjutförbud på. Allt pga griniga grannar som flyttat dit typ 40 år efter att stridsskolan bildats.
Ja, gruset har varit lite irriterande ibland. Nu är många kurvor blinda så med stigande omdöme är hastigheten mer anpassad för det än för 35 år sedan!
View attachment 456399
Ja, gruset har varit lite irriterande ibland. Nu är många kurvor blinda så med stigande omdöme är hastigheten mer anpassad för det än för 35 år sedan!
View attachment 456399
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |