Alldeles för mycket redigering av första bilden
Du har ju förvandlat henne till en slät plastdocka
40-års kris?
Ahaa,ok fina bilder iaf...Jag är 45 ...lite sent påtänkt i så fall...men flickvänen är min sedan jag var 38 det ger 7 år av 40 års kris ...eller var det sporthojen du syftade på ?
Bara lite filter faktiskt...går inte att släta till dubbel D ...det är lite den looken vi var ute efter ! Den typen av bilder är faktiskt rätt ofta lite plastiga till looken med lite väl tilltagna färger etc...lite medvetet stuk. Egentligen inte så mycket redigering faktiskt...
Så du menar att hon ser ut som en plastdocka
På den bilden ja, det är så det ska vara. Naturlooken passar nog bättre när man plåtar en tant med bilringar runt magen, håriga armhålor som iklädd i en för tight linne samt fransbyxor poserar vid en Vulcan. Vi tycker det är snyggt med den typen av något syntetisk look för den typen av bilder. Orginalet ser ut såhär, HELT obehandlat - inte så stor skillnad alltså, men den saknar det overkliga intrycket. Så ja...hon ska se ut lite som en docka och hojen lite som en leksak :
View attachment 365767
Hur fasen kommer hon ur stället efter en tur? Har inte jag underställ, och det är varmare än 10 grader ute sitter jag fast i mitt...
Ja, men du har ju INGET under och hon har ju en bikinitopp, plus att jag hjälper henne entusiastiskt att dra av det där hemma eller vart det nu kan vara....du har väl ingen ivrig pojkvän som hjälper dig entusiastiskt ? Så då tar det längre tid juh...Alltså, för att komma lättare ur stället skaffa en ivrig pojkvän och en bikinitopp !
Inget? Funktionstisha och fillingar är väl något iaf?
Japp det gör hon nog rätt ofta, lite plastic looken som på den bilden, det är så det ska vara. Naturlooken passar nog bättre när man plåtar en medelålders tant med bilringar runt magen, håriga armhålor och kass hy som iklädd i en för tight linne samt fransbyxor poserar vid en Vulcan.
Vi tycker det är snyggt med den typen av något syntetisk look för den typen av bilder. Orginalet ser ut såhär, HELT obehandlat - inte så stor skillnad alltså, men den saknar det overkliga intrycket. Så ja...hon ska se ut lite som en docka och hojen lite som en leksak, eller tjaa..båda får gärna se ut lite som en leksak :
Ta lite roliga bilder du med tycker jag och smäll upp de här så får vi se vad du gillar för stuk !
Okaj, det var ju inte så mycket skillnad.
Tyckte bara att hon såg så ur fokus i bilden om man jämförde med hoj och ställ
Jag kan ta kort på min Nemi tidning
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS