Tja, det börjar väl bli dags för dig.......... att du lägger på en rem.....View attachment 488060
Relativt ren
View attachment 48806110 mil senare för att hämta ett paket som kommit fel.
View attachment 488062
Massmord.
Hmm vad menar du? Att jag kör för långsamt kanske? alla håller nog inte med om det.. Annars har raidern fått samtliga remmar bytta.. Om det var det du menade..Tja, det börjar väl bli dags för dig.......... att du lägger på en rem.....
Lådan som ligger på hojen - REMbutikenHmm vad menar du? Att jag kör för långsamt kanske? alla håller nog inte med om det.. Annars har raidern fått samtliga remmar bytta.. Om det var det du menade..
Mycket prisvärd butik med grymt snabba leveranser.. Bla ett exid amg 18amp 260amp start ström för 599.Lådan som ligger på hojen - REMbutiken
Man har väl ögonen med sig.....
Jodå, jag handlar där ocksåMycket prisvärd butik med grymt snabba leveranser.. Bla ett exid amg 18amp 260amp start ström för 599.
Ohhhh? dubbla evakuering rör från motorn,, den måste ju vara jätte jätte jätte snabb??
Ja, jag vet inte. Helst hade jag bara haft ETT utblås, det känns mer praktiskt. Vet inte varför man sätter två mindre ... kanske ett i reserv om en svala bygger bo i den ena av dom?den måste ju vara jätte jätte jätte snabb
Betvivlar inte ett dugg kompetensen på hojen, små hojar är ofta grymt underskattade.. Du skulle sett minerna på ktm 640 motard åkarna efter brudfjället när dom insåg att det var en mini motard på 80cc som jagade skiten ur stor stånkorna ?Ja, jag vet inte. Helst hade jag bara haft ETT utblås, det känns mer praktiskt. Vet inte varför man sätter två mindre ... kanske ett i reserv om en svala bygger bo i den ena av dom?
Jag vill gärna köpa den där kortare röret utan katalysator, och med svarta ändarna av kol. Det är också två utblås. Det kanske är två mindre för att få plats på höjden och göra hela dämparlådan smalare?
Om du kommer hit så får du provköra den
Moderna hojar har JÄTTEstora ljuddämpare. Asfula. Ser ut som varmvattenberedare.Ja, jag vet inte. Helst hade jag bara haft ETT utblås, det känns mer praktiskt. Vet inte varför man sätter två mindre ... kanske ett i reserv om en svala bygger bo i den ena av dom?
Jag vill gärna köpa den där kortare röret utan katalysator, och med svarta ändarna av kol. Det är också två utblås. Det kanske är två mindre för att få plats på höjden och göra hela dämparlådan smalare?
Om du kommer hit så får du provköra den
Kan bara hålla med. När jag de senaste åren kört såväl Brudfjällsvägen som den mer västliga rutten väster om sjöarna har det alltid varit det senare alternativet som gett mest nöje. Brudfjällsvägen är bra i teorin, men i praktiken förstörd av dålig vägbeläggning, husbilar och annat löst folk.Blev en tur i dag
View attachment 488117
Tösse in mot långed på steneby vägen till mustafors bruk, därifrån rout 2218, hel fantastiskt mycket bättre än skit vägen brudfjället.
View attachment 488118
View attachment 488119
View attachment 488120
Ut på 166 mot bäckefors och in i dalskog centrum förbi dalskog kyrka på gunnersbyvägen(grus)
View attachment 488121View attachment 488122
Fantastisk väg som inte är rak på något enda vis antingen svänger det eller så går det uppåt eller nedåt, det finns ett skiffer brott för dom som gillar sådant.
View attachment 488123View attachment 488124
Förbi Ronja rövardotters klyfta?
Mot brålanda åsmule.
View attachment 488123
På vad jag tror är stenhammarvägen runt örssjön viker av in på grusväg mot gullersbyn mot rostocks vägen
View attachment 488126
O sedan hemåt blev väll en 3,5 timmar system kameran fick ju gå varm.
Haru sparat diesel?Blev en tur i dag
View attachment 488117
Tösse in mot långed på steneby vägen till mustafors bruk, därifrån rout 2218, hel fantastiskt mycket bättre än skit vägen brudfjället.
View attachment 488118
View attachment 488119
View attachment 488120
Ut på 166 mot bäckefors och in i dalskog centrum förbi dalskog kyrka på gunnersbyvägen(grus)
View attachment 488121View attachment 488122
Fantastisk väg som inte är rak på något enda vis antingen svänger det eller så går det uppåt eller nedåt, det finns ett skiffer brott för dom som gillar sådant.
View attachment 488123View attachment 488124
Förbi Ronja rövardotters klyfta?
Mot brålanda åsmule.
View attachment 488123
På vad jag tror är stenhammarvägen runt örssjön viker av in på grusväg mot gullersbyn mot rostocks vägen
View attachment 488126
O sedan hemåt blev väll en 3,5 timmar system kameran fick ju gå varm.
Därför att det saknades ett tak inom räckhåll för att kasta fast den i.Och vad är det för fel i huvudet på snusare…? Varför ska den jävla prillan ut på marken när man tankar…?
Det är lugnt, så länge inte orden "achtung", "sofort abbrechten" eller "pass auf, mein Herr, ich spritze" förekommer skall det bara vara att trycka ENTER.Dagens bild får komma från garaget.
Ska se om jag kan ta reda på varför en motorlampa lyser, och vägrar att självläka?
View attachment 488139
Så en kabel för att få kontakt med systemet har tillverkats.
Lödkolv, skön musik, och en liiiten whiskey stöttade processen.
View attachment 488142
Nu ska vi bara se om vi kan komma överns om det språkliga, manualen fanns bara på tyska, men det går att välja annat språk i instrumentet påstås det.
View attachment 488143
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |