Ziarro
Highway To Hell
Jag köpte min drömhoj idag! Yamaha R1 -98 Competition White
Sån där har jag lyft upp ur ett dike. Föraren var gipsad i 6 veckor. Sensmoralen är: släng den inte på foten. Det såg ut att göra ont...
Jag köpte min drömhoj idag! Yamaha R1 -98 Competition White
Sån där har jag lyft upp ur ett dike. Föraren var gipsad i 6 veckor. Sensmoralen är: släng den inte på foten. Det såg ut att göra ont...![]()
Usch! Som sagt så så kör jag väldigt försiktigt, hoppas det funkar även med denna hojen. Får utforska den lite mer på nån bankurs med SMCDet ska mest putsas på den, och känslan av att äga drömhojen är rätt härlig!
![]()
En sån hoj ska köras ordentligt! Den allmänna åsikten om den vurpan jag nämnde är att piloten körde för sakta. Vi andra stod i slutet på en väg och hade pissat och börjat fundera vart han tog vägen innan han ringde och sa att han behövde hjälp. Då hade han kommit hälften så långt som vi gjort och ingen av oss hade ramlat. Så kör inte för sakta heller!![]()
Bästa pausenBlev en liiiten tur med nya hojen idag när solen tittade fram, som paus i tentaplugget![]()
Gillar den tunga tvåtaktsröken![]()
Är det inte en gammal 20-kilos Eleikostång som ligger och skräpar bakom hojenDär skall den inte vara
![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |