Handtagsvärmare funkar, men utsida på handen blir ändå kall av fartvinden. Ett par bra isolerade (men inte nödvändigtvis eluppvärmda) handskar rekommenderasBlev en sväng i lördags, soligt men blåsigt och jävligt kallt så stannade aldrig för något kort men slänger upp en bild från loggen som bevis
Börjar fundera på om inte handtagsvärmare kanske kunde vara något för det känns som att det är värst för fingrarna. Någon som testat det jämfört med uppvärmda handskar och har en åsikt?
Handtagsvärme är även bra när det regnar på sommaren, man har ju vanligtvis tunnare handskar då och blir kall om fingrarna när det regnar.Blev en sväng i lördags, soligt men blåsigt och jävligt kallt så stannade aldrig för något kort men slänger upp en bild från loggen som bevis
Börjar fundera på om inte handtagsvärmare kanske kunde vara något för det känns som att det är värst för fingrarna. Någon som testat det jämfört med uppvärmda handskar och har en åsikt?
Handtagsvärmare funkar, men utsida på handen blir ändå kall av fartvinden. Ett par bra isolerade (men inte nödvändigtvis eluppvärmda) handskar rekommenderas
Handtagsvärme är även bra när det regnar på sommaren, man har ju vanligtvis tunnare handskar då och blir kall om fingrarna när det regnar.
Å, är det därifrån alla gnoer kommer ifrån!Ja, nu har jag varit iväg på jobb denna veckan, så jag har inga uppdaterade väderleksrapporter att bjuda på, men när jag tittar i bondepraktikan så ser jag att det var lite kyligt förra våren också:
View attachment 497752
View attachment 497751
View attachment 497750
Dagens spaning gäller dock landets kärnvärden:
View attachment 497753
"Börjar Gnosjöandan tappa taget?"
Diskutera i smågrupper.
Handtagsvärmare och styrmuffar is da shit!Fördelen med en nakenhoj är ju att motorn är lättillgänglig så jag kunde böja mig fram och värma tassarna på den.
Men handtagsvärmare känns smidigare, ska ta och prova min fars hoj som har handtagsvärmare och kika på att uppgradera handskarna lite.
Tack för svaren och jag ber om ursäkt för allt off topic.
Jag står och går idag åtminstone. Har till och med spolat av leran från hojen.Tog en snabb kvällstur idag. Gick jättebra ända tills jag lite snyggt skulle över ett nedfallet träd (inte det på bilden) och gjorde en praktvurpa. Så nu sitter jag med foten i högläge.. Måste slagit i något när jag kullrade runt på backen. Får se va detta blir. Kul så länge det varade iallafall.
View attachment 497816
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |