Ägge
Tutlurad
Fuzaneko: Jag har ingen aning om vem du är, men jag gillar dig ändå!
Min nya och första hoj. Ingen räser, men man måste börja nånstans
View attachment 384735
Edit: Och jag vet om att mina blinkers är för små
Ser ju ut att vara i bra skick, grattis! Angående blinkers kan jag faktiskt tycka att miniblinkers kan se rätt ghey ut ibland. På lite äldre hojar ser det mer gediget ut om det är original på, som i ditt fall. Jag hade nog inte bytt dina.
Va ute å körde en go sväng idag efter jobbet, drog min(a) första wheelies någonsin!!! fyfan vilken sjuk känsla det var Efteråt gav jag hojjen lite kärlek å smällde på fälgtejp och ritade lite med däckpenna, det sistnämda mest på test :S men det blev nice ändå i mina ögon gör sjukt mycket för utseendet med fälgtejp osv!!
View attachment 384764View attachment 384765
Riktigt snygg! Gillar skarpt utseendet på ditt Racefit-slipon, alltid gjort det. Och nu har ett annat märke börjat göra liknande Gp-lookalikes till min. Och yeäs, fälgtape gör faktiskt hojen snyggare, iaf om man har svarta fälgar.
Tack!! =) Börjar själv bli jäkligt nöjd med utseendet Och ja racefit pipan gör att hela hojjen ser så jävla mycket mer aggressiv ut, och ljudet är en stor bonus. Höra ljudet "nedanför" sig när man varvar till redline är oslagbart (JIZZ IN MY LEATHERS) :-D tycker lätt du ska köpa liknande system om du gillar utseendet och är beredd på högt ljud
haha iknow what u mean bro! Jag sitter redan med Termignoni pipor på min Ducce, men funderar iaf på att fixa nytt. Är nog rätt lätt att sälja mitt termignoni beggat, då det kostar nytt 10k
Sorry för videon i en bildtråd, men om man inte klickar in på länken förblir det ju en bild.
"Synd" bara att dom väljer att visa ljudet på en 1098 med öppen kopplingskåpa.
mmmm Termigmoni pipor är inte fel asså! den du länkade såg jävligt rå ut:-D dock är de inte mycket som låter goare än racefit när hojjen står på tomgång å bara gurglar gött ljud på det systemet du länkade! =)
Jävligt fräsht:-D hade jag haft några termi stickers hade jag nog fan bytt det mot racefit stickersen hahha.. kommer se mycket aggressivare ut med sc pipan, då menar jag mycket mer! skitnice med enkelsving med så det kan va nice att visa upp mer som du säger:-D gick inte att lägga till bild från telefonen..... sorry
Får hoppas på ett bra resultat! Men du vet att du kan köpa Termi-stickers på ebay, som är värmetåliga. Finns rätt många olika storlekar att välja på.
Är det inte det jobbigt att köra när det sticker upp en stor jävla skylt ur tanken
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|