Dagens bild

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Hoj
Honda CB500 1998
Under mitt liv har polisen aldrig varit först på plats, om dom ens har tagit sig tiden att åka ut.

Kom på det efteråt men när polaren körde ihjäl sig så tog det polisen cirka 20 minuter att komma till olyckan, det var väl ungefär 2 minuter efter att han dog... skulle ha kommit ihåg det fortare så hade ham kanske varit tyst om att dom kommer först...

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Han stod och skällde ut mig i en tre minuter över att jag ifrågasatte hans parkering och han började prata om olyckor och att dom är först på plats och att nästa gång kanske jag hade blivit påkörd, fanns ingen olycka där dom parkerat och inte någon annan stans heller så vitt jag kunde se, sen blev han sur över att jag hade kamera på hjälmen och lite småskit, men nyckeln skulle han ta det första han gjorde...

Blir kul om en snutt provar det på min hoj. keyless system, så det sitter ingen där!

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
IMG_0592.jpg

Bilden som gör min dag iaf ! :tummenupp

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Grattis! Brorsan berättade precis historian bakom köpet! *lol* Dont ever change mannen! :tummenupp:brynad:fyllisar:rofl:hihi

Ha ha...det var likadant med Streetfightern, jag måste kamma till mig ;)...

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Dagens.jpg

IMG_4339.jpg

1199s.jpg

Sammanfattning efter dagens premiär 10 mil med 1199an...fiskörning á inkörning...men kul ändå !

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
DSC_2612.jpg

Veteranenduro hemma i Sura idag. Ballt med alla dessa gamla stenhårda hojar, och lika stenhårda gamla gubbar.

Alla bilder -> http://sdrv.ms/190pCPW

Så hann man åka lite efteråkare med, och få lyxa till det med lite fin-enduro så här på lördagen. :yoparty Ruskigt skoj att hitta lite åkglädje på Husan igen.

MrMadMax

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2007
Hoj
street triple, tr1 x 3 (byggen), speed triple (såld), sv650 (såld)
Stressat hemmabygget lite idag, får nog dra om avgaset lite... :D

avgas.JPG

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln