Och det där är INGEN MC-olycka utan olycka med en gaffeltruck.
Och det där är INGEN MC-olycka utan olycka med en gaffeltruck.
Tur jag fick se Zoomern på bild nu så att jag inte råkar trampa sönder den när jag slänger benet över hojen om några timmar
Hälsningar från ägaren till den svarta ninjan
Där ser man! Det hade jag faktiskt ingen aning om. De gånger det har varit fullt så har jag bara rullat ned i garaget runt hörnet på Luntmakargatan istället, direkt efter Coops varumottagning. Då slipper hojen kletas ned av allt stänk från studentflak och sånt också...Haha härligt!
pssst! Du vet att det finns en ny MC-parkering precis runt hörnet på Luntmakargatan 47? Ett hett tips om den där rutan är full.![]()
Där ser man! Det hade jag faktiskt ingen aning om. De gånger det har varit fullt så har jag bara rullat ned i garaget runt hörnet på Luntmakargatan istället, direkt efter Coops varumottagning. Då slipper hojen kletas ned av allt stänk från studentflak och sånt också...![]()
Företaget jag jobbar på hyr några rutor för bilar, men jag vet inte riktigt vad de kostar. Så gott som alla anställda har tillgång till garaget, och en liten Ninja brukar alltid gå att klämma in i nåt hörn. Det är guld värt under perioden då MC-parkeringen inte gällerPrecis innan nedfarten där vid coop ligger nya rutan. Den är inte målad ännu så stått själv där (tillsammans med en halv Saab 9.5)
Vad betalar du för att stå i garaget? Eller har du hyrd ruta där?
Företaget jag jobbar på hyr några rutor för bilar, men jag vet inte riktigt vad de kostar. Så gott som alla anställda har tillgång till garaget, och en liten Ninja brukar alltid gå att klämma in i nåt hörn. Det är guld värt under perioden då MC-parkeringen inte gäller![]()
En Honda Zoomer moppe som fått lite kärlek
View attachment 407609
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |