Dagens bild

wm1000

Medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
Grå metallic
Första turen i år sen besöket i grönsakslandet på Kinnekulle förra året.
Bytt en del, +ny lack.
Så nu jeflar är det bara påt igen.:D

Bifogat

• 20140524_175552.jpg
    20140524_175552.jpg
    257.6 KB · Visningar: 342

Bansaie

Fegis
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
Scrambler 1200 XE -19, Yamaha FZ6 N -06
Inte just kanske dagens bild utan förra fredans under en tur i Norge. Kunde dock inte dela bilden då.
IMG_0421.jpg

Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1

Eidolon

Medlem
Gick med
26 Feb 2012
Hoj
990 SMT / 690 RFR
Tur jag fick se Zoomern på bild nu så att jag inte råkar trampa sönder den när jag slänger benet över hojen om några timmar

Hälsningar från ägaren till den svarta ninjan

petrolpants

Medlem
Gick med
4 Jun 2013
Hoj
R nineT
Tur jag fick se Zoomern på bild nu så att jag inte råkar trampa sönder den när jag slänger benet över hojen om några timmar

Hälsningar från ägaren till den svarta ninjan

Haha härligt!
pssst! Du vet att det finns en ny MC-parkering precis runt hörnet på Luntmakargatan 47? Ett hett tips om den där rutan är full. :hej

Eidolon

Medlem
Gick med
26 Feb 2012
Hoj
990 SMT / 690 RFR
Haha härligt!
pssst! Du vet att det finns en ny MC-parkering precis runt hörnet på Luntmakargatan 47? Ett hett tips om den där rutan är full. :hej
Där ser man! Det hade jag faktiskt ingen aning om. De gånger det har varit fullt så har jag bara rullat ned i garaget runt hörnet på Luntmakargatan istället, direkt efter Coops varumottagning. Då slipper hojen kletas ned av allt stänk från studentflak och sånt också...

petrolpants

Medlem
Gick med
4 Jun 2013
Hoj
R nineT
Där ser man! Det hade jag faktiskt ingen aning om. De gånger det har varit fullt så har jag bara rullat ned i garaget runt hörnet på Luntmakargatan istället, direkt efter Coops varumottagning. Då slipper hojen kletas ned av allt stänk från studentflak och sånt också...

Precis innan nedfarten där vid coop ligger nya rutan. Den är inte målad ännu så stått själv där (tillsammans med en halv Saab 9.5)
Vad betalar du för att stå i garaget? Eller har du hyrd ruta där?

Eidolon

Medlem
Gick med
26 Feb 2012
Hoj
990 SMT / 690 RFR
Precis innan nedfarten där vid coop ligger nya rutan. Den är inte målad ännu så stått själv där (tillsammans med en halv Saab 9.5)
Vad betalar du för att stå i garaget? Eller har du hyrd ruta där?
Företaget jag jobbar på hyr några rutor för bilar, men jag vet inte riktigt vad de kostar. Så gott som alla anställda har tillgång till garaget, och en liten Ninja brukar alltid gå att klämma in i nåt hörn. Det är guld värt under perioden då MC-parkeringen inte gäller :)

petrolpants

Medlem
Gick med
4 Jun 2013
Hoj
R nineT
Företaget jag jobbar på hyr några rutor för bilar, men jag vet inte riktigt vad de kostar. Så gott som alla anställda har tillgång till garaget, och en liten Ninja brukar alltid gå att klämma in i nåt hörn. Det är guld värt under perioden då MC-parkeringen inte gäller :)

Premium! :)
På vinterhalvåret tvingas jag upp till den på Holländaregatan 33 som har öppet året runt.

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1

Whiskey

Medlem
Gick med
23 Mar 2011
Hoj
Brittisk Trepip, Österikiskt äventyrsmonster
020-1.jpg

046-1.jpg
två av bilderna från bulten idag, som jag själv är ganska nöjd med

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha