-Har du bytt hoj igen ? Det liknar inte den du unboxade för ett par månader sen..I närheten av Handelsman Flink på Flatön. 23 grader och klarblått. 12 grader, åska och hällregn på hemvägen. Klart värt det
View attachment 460792
Nejdå, det är en lånehoj. Min har varit i Bologna för en recall. Får tillbaka den nästa vecka.-Har du bytt hoj igen ? Det liknar inte den du unboxade för ett par månader sen..
-Aha, där ser man. Då hoppas jag att du kan fortsätta njuta av din egen hoj snart igenNejdå, det är en lånehoj. Min har varit i Bologna för en recall. Får tillbaka den nästa vecka.
Snygg hoj!Mer redneck-meck i förorten. Dags för nytt framdäck på XTn.
View attachment 460877
View attachment 460878
XT vill man ju oxå ha!Snygg hoj!
Och bra med nödbananer inom räckhåll, men ser ingen whiskey?
Bananer är livets nödtorft. Men gillar inte whiskey eller annat starkt. Är en sån där som väljer Sol, Hof eller Corona. Dvs ljust, svagt och blaskigt flytande .Snygg hoj!
Och bra med nödbananer inom räckhåll, men ser ingen whiskey?
Du vet förmodligen om Hargshamn-Hallstavik utmed kusten. Första kilometern är rak, men sen så. Likaså Hallstavik-Herräng-Mörtö-Häverö-Älmsta (slutet åkte du ju idag).Hallstavik-Simpnäs är magiskt bra nu på lågsäsong!
Den gula är nyinköpt från ett dödsbo va? I så fall har jag sålt bakdel och sadlar till byggaren för ca 26 år sen.Inte mycket körande men fick en timme i garaget och planera nästa bygge. En Spondon med GSXR motor. Vi får se hur det blir.View attachment 460884
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|