View attachment 508077View attachment 508078
En liten tur fjärde advent. Var snömoln som hotade i fjärran så blev inte nått långt. 5 plusgrader och en svag sol som gav obehagligt motljus på blöt väg.
Katten fick en varmt löddrigt julbad efteråt i vårt fina garage som är både varmt, larmat, video övervakat med egen tvätthörna och bara motorcyklar så alla vet att man pillar inte på nått som inte är ens egna.
Körde även första advent. Andra och tredje advent var snö och nollgradigt eller minus så då blev det inget. (Helt off topic så kraschade jag min bil i en snöstorm bara 2 dagar efter min hojtur 1 advent, helt sjukt. Gick bra, bara ett helsideskrap i ett vägräcke, det var noll i sikt, så tung snö så vindrutetorkarna orkade inte få bort snön och så dog alla belysning dessutom, kl 6 på morgonen på en motorväg. Att sen köra hoj 12 dagar senare är sjukt. Bra alltså.)
View attachment 508082
Nu får vi se hur min födelsedag blir, brukar försöka ta ett varv då med om det är samma väder som idag. Men, jag är nöjd med året, kört kanske 225-250 mil, vilket är mer på en säsong för mig på 6 år.
God Jul önskas er alla från Rockmorsan och Katten