Är det en (Gp)Z750som plötsligt ser ut som en mkII?View attachment 508147
Att flytta övre stötdämparfästet…
En 1000 tror jag. I Japan såldes några som var nedfodrade till 750 cc pga någon regel. De hade väl också hastighetsmätare som bara var graderade till 80 km/tim. Vissa hade en lampa som tändes vid 80.Är det en (Gp)Z750som plötsligt ser ut som en mkII?
En 1000 tror jag. I Japan såldes några som var nedfodrade till 750 cc pga någon regel. De hade väl också hastighetsmätare som bara var graderade till 80 km/tim. Vissa hade en lampa som tändes vid 80.
En asball hoj i alla fall. Inspirerad av amerikanska superbike-klassen. Plötsligt var det ok med ett superbike-styre istället för clip-on eller nerbockat TT-styre. Som jag nu har på min 750-4 tillsammans med bakåtflytt. Fast jag tror att det är originalstyret från min CB500 -72. Originalstyre på den tiden var för rikstöntar. Nu ska jag ha det. Wes Cooley, jag och några till.
Och varvräknaren!! - Kalsongbyte!!!Inga blygt invinklade insugningsrör, snyggt svullen tank och separat kallstartsmanick per sida.
LM I kåpa dessutom.
Porr!
På vägen mot Lysebotn? Efter avfarten från väg 450.
Helt rätt. Guldstjärna till digPå vägen mot Lysebotn? Efter avfarten från väg 450.
Kontroll av bultförband görs också alltid vid första servicen.Det blev endast lite varmkörning idag.
View attachment 508412
För att göra det här.
View attachment 508413
Det är inte alltid man har förmånen att stämpla den första servicen
View attachment 508414
Det beror helt och hållet på vilket håll du ämnar att rulla den.......View attachment 508515
Jag hittade den här jäveln i källaren. Jag ska ta upp den i gatuplan och byta styrlager.
Den andra motorcykelelen fick nya däck i lördags. Rätt eller fel håll?
View attachment 508516
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari