Dagens bildtävling....

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
En av våra hojbrödrar har sett ljuset och går nu hand i hand med Carola och Runar.

Vem är detta?

Bäst motivering vinner ett presentkort på Bikersneed.se på 0,1000 kr

Bifogat

• DSC00920.jpg
    DSC00920.jpg
    99.3 KB · Visningar: 55

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
Det är Von vettet!!!
det e väll en av dom få som e tillreckligt rubbade för gå med i bikers chursh (lite stavfel)men men...

jag funderar osså på att gå med i seckt tillsammans med carola..haha
lite änglavakt hade jag ju nog..hehe

Custos

custos
Gick med
20 Aug 2005
Hoj
Raptor 700R LM Dundcan Racing
kanske der a¨r Von vettet !!!

:Bugar jeg for titta i honom´s fønster hver kväll, der är honom på sin mattor :Bugar :Bugar :Bugar hoppes det funker bra ? :banana

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Ni snackar dynga båda två, det där är inte Von Vettet, det är ju polisen från onsdagsgazzet. :gnissla

Efter att ha sett RR gazza och inspekterat en viss hoj och dess förare insåg han att svensk lag och rättsväsende inte var tillräckligt för att stoppa framfarten för denna grupp. Han vände sig därför genast till högre makter och tog kontakt med Carola, som företräder just den högre makten.

Han påtalade att han sett flera bryta mot både första och andra budet i hojbibeln:

1. Du skall icke wheela
2. Du skall icke utföra dåliga stoppies

Dessutom hade han läst en artikel i en veckotidning om just Carola och hennes förmåga att "tala i tungor". Den småkåte, numera singel polisen, såg då en bild framför sig där hon, iklädd en djupt uringad kreation, verkligen greppar "batongen" och börjar tala med tungan. Han tänkte då:
"Om jag nu stoppar RR på deras onsdagsgazz så kanske Carola gör mig till vicepräst i församlingen. Då herre min Jesus ska det bli åka av!" :slicka

P.S. Ni vet väl vad 10:e budet är?!?!

10. Ni skall inte avguda andra hojar än Ducce ty då skall ni brinna i helvetet för evigt. D.S.

Tänk på det Swappe... :hihi

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
SV 650
Mitt svar

Nu är jag ingen RR-are ännu (!!!) men jag tar mig friheten at komma med ett svar.

Som ni alla ser på halsduken måste det vara Swedie som nu kommer att ändra inriktning på sporthoj.com och sakta men säkert slänga in lite hjärnskrynklarinlägg så att vi om två år går omkring som lallande idioter och mässar att "Swedie is the king". Sen kommer vi att ge 10% av våra inkomster till Swedie och naturligtvis även 10% av alla hojjar som vi äger.

PÅ detta vis kommer han att få in en massa friska flis så att han kan köpa in Rossi till sitt stall och använda honom som privattränare och codriver.

Snälla jag vill vinna för jag har beställt en MASSA saker på bikersneed.

Last edited:

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Tror snarare det är ordföranden i Sveriges främsta MC-klubb Holy Riders som genomgått extreme makeover för att de insett att på sporthoj så når man pärleporten mycket fortare!

Dessutom kan man hinna med att åka runt och protestera vid Jonas Gardells framträdanden mycket effektivare på en Gixxer K5 än på en kromsläde.

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
tack Jochan för att du lät mig ingå i en tävling som ger vinnaren 0,1000 kr. Din genorositet känner inga gränser... :hihi

Last edited by a moderator:

Grodögat

Mr TJT
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
En vit/Blå
xyx skrev:
2109883 Tror snarare det är ordföranden i Sveriges främsta MC-klubb Holy Riders som genomgått extreme makeover

Du... så snygg är han inte... eller du menade en misslyckad makeover :pannkyss

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
xyx skrev:
2109883 Tror snarare det är ordföranden i Sveriges främsta MC-klubb Holy Riders som genomgått extreme makeover för att de insett att på sporthoj så når man pärleporten mycket fortare!

Dessutom kan man hinna med att åka runt och protestera vid Jonas Gardells framträdanden mycket effektivare på en Gixxer K5 än på en kromsläde.
Här är vinnaren!!!
Du har vunnit presentkortet på Bikersneed.se. Får vid ett onsdagsgazz -......
Mr K skrev:
Bäst motivering vinner ett presentkort på Bikersneed.se på 0,1000 kr

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln