andersbrink skrev:248921942 lök för titanventiler? För så mycket pengar skulle jag kunna tänka mig fila (för hand) till ett set ventiler av en homogen rundstång.
wheelie82 skrev:2489125De där proffsigare varianterna kostar så mkt, helt sjukt. Tycker det spårar ur liksom. Man köper en liten cross för att lattja med för en spottstyver. Förslagsvis från typ kina. Men när det blir större och större ska det alltid komma "proffsgrejer" som kostar multum.
Pålle skrev:2489239Ja för det är ju inte så att Kina-varianterna är (sämre) kopior på ett mycket bättre orginal...
njelger skrev:2489292Hade den stått "tjejkörd" hade jag slagit till direkt. Som alla vet så motiverar ju det vilket pris som helst.
Lucci skrev:2489311haha, f*n vad sorgliga vissa är, för dom pengarna har dom ju råd o köpa ett liv ju? eller han som säljer "stunt" fiddyn kan ju nästan bygga en stunt motorcykel för dom pengarna
ps. för dom summorna skulle man kunna utveckla chassi och motor bra mycket mer, dessutom va ingen av dom särskilt snygga, ja menar man har sett snyggare fiddys...
//Lukas
JT skrev:
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024