Dagens bus: Beställ hem gratis-crap till nån!

IronMike

Guest
Nyss beställt hem alltifrån gratis prover på tuggummin å inkontinentsblöjjor, resekataloger å allt möjligt crims crams till kompisar ...gjort det förr. Vad som är så skoj, är att man garvar rakt igenom alla beställningar *mouuu hah ahahaha*

www.gratissaker.nu

:rofl

..sen gjorde jag allt ännu roligare med att beställa i modifierade namn. Som sist, "ulrik the gaylord Axxxxxxxx", ulrika etc etc ..

Man kan ju även beställa hem, eller teckna medlemskap i div gratis prenumerationer ...eller beställa hem kompletta partiprogram från västerpartiet, eller FI, till Ulrik.

Om ni vill kan ni få hjälpa mig att beställa hem crap till min kompis.

Så kan jag fota hans brevlåda sen!!!!

:hihi :hihi :rofl

Ska vi göra detta till en såpopera med uppdaterade bilder ju mer dagar å skit han får till brevlådan ?

IronMike

Guest
Ulrik Arnander
Kapellvägen 16
13146 Nacka

---

Skicka på bara...

Jag åker förbi å fotar brevlådan hans sen...

Man kan även skicka telefonkataloger - å skriva "gruppboende" Arnander, Lisbet, Maggan, Per, Mils Arne, whatever... Bara hitta på crap.

Låta fantasin flöda.

Det är alltså inget gruppboende. Men så skrev jag sist, så att han fick typ 20 mio kataloger istället för bara en...

Han blev galen.

Men det finns mer å ge.. Han flippa inte.

:hihi

arnoldsson

Min Honda krånglar ALDRIG!
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Husqvarna mod 46 Svartmyra
Ha ha ha! Fan vad kul!!! Inte sa kul om man ryker pa det sjalv bara... Men skadegladje ar den enda sanna gladjen!!! :banana

IronMike

Guest
arnoldsson skrev:
Ha ha ha! Fan vad kul!!! Inte sa kul om man ryker pa det sjalv bara... Men skadegladje ar den enda sanna gladjen!!! :banana
Så sant så sant... *peppar peppar* men jag tror inte ulrik hänger här. Snarare på stureplan.se (wannabe brat)

Kanske man kan väcka andra intressen genom att antyda på andra saker han bör bli intresserad av =)

Han har ju en email-adress som gärna kan bli spammad också...

:pannkyss

Han får skylla sig själv... Han ser ner på mig som hojåkare, säger att det är primitivt!!!!! Bara för det ska han straffas. Sen säger han att det är mycket tuffare med segelbåt

:huvet

bomba hans brevlåda.. han förtjänar det :rofl

arnoldsson

Min Honda krånglar ALDRIG!
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Husqvarna mod 46 Svartmyra
oj vilken kille!!! Ja segelbatar ar macho!!!! Verkligen!!! Han far akta sig sa att han inte far blasor i handerna med alla rep pa baten. Eller han kanske har andra som gor det at honom!? Det vore ju synd om han river sig i arslet pa alla forhardnader... :fatta!

Ge mig hans mailadress sa ska han fa! Ingen ror en sporthojsbroder!!! Sitter pa en dator i Brisbane, Australien sa det ar darfor det ser ut som jag ar mongolid nar jag skriver.

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
jag beställde ett comviq kontantkort som kosstar 99kr annars...

helt gratis, vilket klipp:D

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Kommer hans hämnd mot dig också att dokumenteras?

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
IronMike skrev:
Det är gratis!

Allt där är gratis !!

Skoj tidsfördriv :D :hihi

Hobby kitet kostade ju en massa dollarus i frakt! Crap!

Nu ska ja ha skoj, gjorde detta för något år sedan, måste görat igen!

(Vad har du för adress?)

Edit: Det är ju en massa crap som dom ska ha porto o skit för!! Det va bättre förr!!

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Inte för att vara negativ i denna mycket kreativa tråd men PUL tror jag inte riktigt gillar att du publicerar killens namn och uppmanar till att ställa till djävulskap för killen....

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Mmm, ett kul skämt om man håller det på en lagom nivå, men en kompis till mig hade en annan kompis som gjorde samma sak mot sitt X
Det ledde till åtal för trakasserier.
Det mindre roliga var att han gjorde det från min kompis dator, så han blev inblandad i utredningen (men så småningom frikänd).

Man får bara hoppas att din brat-kompis har mer humor än så :tummenupp

IronMike

Guest
Äsch då, ös på bara.. Hans brevlåda dokumenteras. Hans hämd kommer inte komma, för jag har precis bytt adress

:tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...