IronMike
Guest
Nyss beställt hem alltifrån gratis prover på tuggummin å inkontinentsblöjjor, resekataloger å allt möjligt crims crams till kompisar ...gjort det förr. Vad som är så skoj, är att man garvar rakt igenom alla beställningar *mouuu hah ahahaha*
www.gratissaker.nu
..sen gjorde jag allt ännu roligare med att beställa i modifierade namn. Som sist, "ulrik the gaylord Axxxxxxxx", ulrika etc etc ..
Man kan ju även beställa hem, eller teckna medlemskap i div gratis prenumerationer ...eller beställa hem kompletta partiprogram från västerpartiet, eller FI, till Ulrik.
Om ni vill kan ni få hjälpa mig att beställa hem crap till min kompis.
Så kan jag fota hans brevlåda sen!!!!
Ska vi göra detta till en såpopera med uppdaterade bilder ju mer dagar å skit han får till brevlådan ?
www.gratissaker.nu
..sen gjorde jag allt ännu roligare med att beställa i modifierade namn. Som sist, "ulrik the gaylord Axxxxxxxx", ulrika etc etc ..
Man kan ju även beställa hem, eller teckna medlemskap i div gratis prenumerationer ...eller beställa hem kompletta partiprogram från västerpartiet, eller FI, till Ulrik.
Om ni vill kan ni få hjälpa mig att beställa hem crap till min kompis.
Så kan jag fota hans brevlåda sen!!!!
Ska vi göra detta till en såpopera med uppdaterade bilder ju mer dagar å skit han får till brevlådan ?