Dagens garv...

maol69

aStyle
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
2009 R1, 2008 848
En blond kvinna kommer farande som ett skott i sin nya fina röda sportbil och blir stoppad av en kvinnlig polis som också råkar vara blond.

"- Kan jag får se körkortet ?? ", säjer den kvinnliga polisen.

Blondinen börjar frenetiskt riva igenom hela handväskan, och blir mer och mer stressad.

"- Hur ser det ut, nu igen ????, undrar blondinen.

Den kvinnliga polisen svarar: "- Det är ju fyrkantigt och så finns det ju en bild på dig !"

Till slut hittar blondinen en spegel som är fyrkantig i väskan, tittar på den och räcker över den till poliskvinnan.

Den blonda kvinnliga polisen tittar på spegeln, lämnar sedan tillbaka den och säjer:

"-Det är ok, du kan åka, jag visste inte att du oxå var polis!!!" :hihi

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
En blondin ringer till sin pojkvän och säger: "Kan du komma över och hjälpa
mig. Jag har ett jättepussel. Och jag kan för mitt liv inte komma på hur jag
ska göra."
Hennes pojkvän frågar: "Vad ska det bli när det är färdigt då?"
Blondinen säger: "Enligt bilden på lådan så ska det bli en tupp"
Pojkvännen bestämmer sig för att gå över och hjälpa henne. Hon släpper in
honom och visar honom alla pusselbitarna på bordet.
Han tittar på bitarna en stund. Sen tittar han på lådan.
Sen säger han: "För det första, det spelar ingen roll vad vi gör. Vi kommer
aldrig att kunna sätta ihop de här bitarna till något som liknar en tupp."

Han tar hennes hand och fortsätter:

"Nu tar vi en kopp kaffe och sen........" Han suckar. " ..... sen
stoppar vi tillbaka alla Corn Flakes i lådan igen."

Domifuling

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
KTM 525exc -04
Two couples were playing cards one evening. John accidentally dropped a card and when he bent under the table to pick it up, he noticed that Bill's wife Sue, legs spread wide, wasn't wearing any underwear!

Shocked by this, John upon trying to sit back up, hit his head on the table and emerged red-faced.
Later, John went to the kitchen to get some refreshments. Bill's wife followed and asked, "Did you see anything that you liked under there?"

Surprised by her boldness, John courageously admitted that, well yes, indeed he did.
She said, "Well, you can have it but it will cost you $500."

After taking a minute or two to assess the financial as well as the moral costs of this offer, John indicates that he is indeed interested.

She tells him that since her husband, Bill, works Friday afternoons and John doesn't, that John should be at her house around 2:00 Friday afternoon.

When Friday rolled around, John showed up at Bill's house for the planned time with Sue at 2:00 pm sharp. After paying her the agreed sum of $500,they went to the bedroom and closed their sexual transaction as Sue had promised. Afterwards, John quickly dressed and left.

As usual, Bill came home from work at 6:00 pm and upon entering said... "Did John come by the house
this afternoon?" A little worried, Bill's wife answered, "Why yes, he did stop by for a few minutes this afternoon." Her heart nearly skipped a beat when her husband curtly asked,"And did he give you $500?"

In terror, she assumed that somehow he had found out, and after mustering up her best poker face, replied, Well, yes, in fact he did give me $500."

Bill, with a satisfied look on his face, surprised his wife by saying, "Good, I was hoping he did. John came by the office this morning and borrowed $500 from me. He promised me he'd stop by our house this afternoon on his way home and pay me back."

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Dagens garv för mig är att läsa "City-sms" i Stockholm city tidiningen..
Alltså vilka dårar det är som messar in dit...En dag var det nån kille som undrade hur nån tjej han sett på bussen kunde åka buss så snyggt?!, Ehum.... :rolleyes:
Jaja, det är ju nått att skratta åt iaf :)

BlackArmy

Member
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
Suka gsx750f...numera repig vänstersida...
Milla skrev:
Dagens garv för mig är att läsa "City-sms" i Stockholm city tidiningen..
Alltså vilka dårar det är som messar in dit...En dag var det nån kille som undrade hur nån tjej han sett på bussen kunde åka buss så snyggt?!, Ehum.... :rolleyes:
Jaja, det är ju nått att skratta åt iaf :)

hmmm man kanske ska börja åka buss igen.....vill ju se om det stämmer :tuttar :D

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
Fredag idag:
Året är 2006 och Figo, Ronaldo och Zlatan har alla hamnat i Real. Av någon anledning är de ute och åker bil tillsammans med Kluivert. Kluiverts körkapacitet är ju inte så lysande och efter några pilsner så drar han rätt in i ett träd. Alla fyra dör.
Som alla förstår så tar Kluivert steget direkt ner i helvetet. Figo, Ronaldo och Z tar sig dock upp till pärleporten där de välkomnas av Sankte Per som direkt leder dem in till vår Herre. De tre stegar fram mot Gud som sitter på sin tron. Gud säger då: "Figo, vad är det bästa med fotboll?" Figo bugar sig och svarar: "Det bästa med fotbollen är att jag har kunnat sprida glädje till folket, tjäna pengar till mitt uppehälle och få se hela världen". Gud ansåg att det var ett bra svar då han sa: "Bra Figo, kom och sitt på min vänstra sida". Gud tittade sedan på Ronaldo och sa: "Och du Ronaldo, vad är det bästa med fotbollen?", Ronaldo svarar lite försynt: "Herre, jag kommer från fattiga förhållanden och har lyckats visa mina medmänniskor att det finns en väg ut ur det hela och att man inte behöver vara dömd till ett liv i misär. Samtidigt har även jag kunnat sprida glädje till folket". Gud svarade: "Bra svarat Ronaldo, kom och sitt på min högra sida.".

Gud tittade sedan på Zlatan och sa: "Vad tycker du då Zlatan?"

Zlatan tittar upp, harklar sig, spottar på marken och säger: "Du sitter på min stol". :7peta

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
BlackArmy skrev:
hmmm man kanske ska börja åka buss igen.....vill ju se om det stämmer :tuttar :D

Lycka till!, själv har jag aldrig sett NÅGON som åkt buss snyggare än nån annan! Men det kan ju va snygga killar på bussen för det fast de åker buss som alla andra gör!

Och även tjejer då, som jag antar du föredrar att titta på! ;)

BlackArmy

Member
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
Suka gsx750f...numera repig vänstersida...
Milla skrev:
Lycka till!, själv har jag aldrig sett NÅGON som åkt buss snyggare än nån annan! Men det kan ju va snygga killar på bussen för det fast de åker buss som alla andra gör!

Och även tjejer då, som jag antar du föredrar att titta på! ;)

Jo det stämmer bra,tjejer är att föredra :fakta :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...