Dagens Gay-grej

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
skrevraketer
spyke-ställ.
vita jeans
rosa skjortor
lypsyl
trendiga solbrillor
blommor
Ingen 3-telefon
flat-tv
framhjulsdriven bil
radfyra
elstart

skrevraketer - R1, check
spyke-ställ - Alpinestars, check
vita jeans - check
rosa skjortor - check
lypsyl - nix
trendiga solbrillor - plenty, 5-6st
blommor - några
Ingen 3-telefon - 3g i alla fall
flat-tv - självklart, om du menar flat screen eller platt-tv, flat-tv är en spec sorts bra porrfilm
framhjulsdriven bil - check
radfyra - check
elstart - check

Är jag vinnare då eller?

:banana
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Är det plysch-soffa och tilt-stång :gnissla

U bet! Även ac och elhissar inkl torra fönsterlister som repar sidorutorna vid användning. All included.

Letar förbrilt i minna inersta mentala hyllor efter gaydrag som kan mäta sig med Markus men kommer inte på något värre än att jag har en förkärlek för det tidiga 90-talets pastel/neonorgier på div vattenskotrar, mc, monoskis, mm.
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Vad är ex. på "flatprylar" då?? Jag har inte en jävla aning. :va
Tjejer som kör hoj är ju ungefär lika feminint som vad det är maskulint med som killar som kör Peugeot 206cc. :rolleyes: :tummenupp



Gay i SH-tappning ska ju vara ngt som anses tjejigt?
För att slänga in ett citat från din byggtråd:
"Med bögar och bärs mellan bordens bräder
den skutan sig klarar i alla väder!"


Båtar är ju för övrigt lite halvgay sisådär.
[YOUTUBE-ID]sqPn-kuGOjQ[/YOUTUBE-ID]
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag med, Alcazar o Erasure. Mer gay än så blir det nog inte. :rodnar
Nybörjare.
[YOUTUBE-ID]U7-q1WRaKNg[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]P0QIkec5FDE[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]5rKo7Tf5YBQ[/YOUTUBE-ID]
Sista finns även i en bättre version:
[YOUTUBE-ID]6_D4QhevNPw[/YOUTUBE-ID]
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
För att slänga in ett citat från din byggtråd:
"Med bögar och bärs mellan bordens bräder
den skutan sig klarar i alla väder!"

Jag tror inte du fattar. Jag är ju alltså bög/gay/homo/fikus/sodomit/kråka/böckling/familjemedlem/osv. Vad jag däremot (som vanligt) ville komma till var att jag mfl andra homosar inte uppfyller SH-normen kring vad som är gay. Men visst, jag vet att det inte är ovanligt med androgyna fjolliga bögkillar. Som homo har man ju "förmånen" att ha dom skrikandes omkring sig och få deras ciggbrännmärken på skjortan om man går på Pattan eller nåt.
 
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Jag byggde och körde omkring på en rosa chopper i min ungdom. Kolla i garaget. Jag hade även ett par vita tajta indiana jeans då :D
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
skrevraketer - R1, check
spyke-ställ - Alpinestars, check
vita jeans - check
rosa skjortor - check
lypsyl - nix
trendiga solbrillor - plenty, 5-6st
blommor - några
Ingen 3-telefon - 3g i alla fall
flat-tv - självklart, om du menar flat screen eller platt-tv, flat-tv är en spec sorts bra porrfilm
framhjulsdriven bil - check
radfyra - check
elstart - check

Är jag vinnare då eller?

:banana
Jopp :hihi

Du bor på Östermalm också, stadsdelen där det är enklare att handla dampälsar och flyglar än en slangklämma.

Berikställen är lite värre än ditt förresten, de levereras ju med färdig svanktatuering.

11010737_1.jpg
 

Dark_Messenger

Guest
Jag är väldigt mån om mina naglar och tar god hand om dem för jämnan. Har ALLTID en nagelklippare i fickan tex. Och Lypsyl av nån sorts bivax med melonsmak, det är nog gayvarning på detta.
Ansar ögonbrynen och all möjlig annan "generande" hårväxt, men i dagens samhälle så är det nog mer regel än undantag. Började förvisso med detta redan i tidigare tonåren och då var det inte lika accepterat.

Just det, nu kom jag på en råhomogrej jag körde med ett tag. Jag manikyrerade och lackade mina naglar. Kan iofs bero lite på dåtidens tjej jag hade som var utbildad...heter det manikyrist eller nått sånt!?

I vilket fall det är grymt att flasha fram ett par välvårdade händer när man träffar folk in publicus. Iofs SER vederbörande (man) att man har lackade naglar kanske det är DE som är gay. :hihi
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Just det, nu kom jag på en råhomogrej jag körde med ett tag. Jag manikyrerade och lackade mina naglar. Kan iofs bero lite på dåtidens tjej jag hade som var utbildad...heter det manikyrist eller nått sånt!?

I vilket fall det är grymt att flasha fram ett par välvårdade händer när man träffar folk in publicus. Iofs SER vederbörande (man) att man har lackade naglar kanske det är DE som är gay. :hihi

Det där var som fan, riktigt bra homo-grejer.
:tummenupp

Jag har ju gjort manikyr och pedikyr (i Thailand) det är ganska homo.

Sedan har jag vaxat mig några gånger, ska snart göra om det. Det är kanske inte homo. :va
 

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Ort
Malmö
Hoj
Hornet 606
Jag tror bestämt någon behöver gruppstöd för att komma ur garderoben.

Så Markus, har du provat :borra? :hihi
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Jag tror inte du fattar. Jag är ju alltså bög/gay/homo/fikus/sodomit/kråka/böckling/familjemedlem/osv. Vad jag däremot (som vanligt) ville komma till var att jag mfl andra homosar inte uppfyller SH-normen kring vad som är gay. Men visst, jag vet att det inte är ovanligt med andrugyna fjolliga bögkillar. Som homo har man ju "förmånen" att ha dom skrikandes omkring sig om man går på Pattan eller nåt.
Jorå, jag tror inte att någon har missat att du spelar för det andra laget. Och jag har förstått att du inte är den som har de mjukaste händerna eller de tightaste skjortorna. Jag högg bara första (och kanske inte bästa) ögonblicket att använda det citatet. :)
 

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Borlänge
Hoj
Såld
Jag köpte den här igår, den känns gay.
 

Bifogat

  • DSC00273.JPG
    DSC00273.JPG
    40.1 KB · Visningar: 55

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ja inte fan är det för att skydda lacken i alla fall. :gnissla

När du säger det så kommer jag ihåg.
Jag hade ett kort förhållande för 13 år sedan med en kille som var tävlingscyklist och cykelbud, han vaxade och rakade benen för att inte få infektioner i hårsäckarna av cykelbrallorna. Kralliga benmuskler hade han :gnissla
 
Nyheter
Nya R 1300 GS Adventure visad!

BMW R 1300 GS Adventure &#8...

Ducati DesertX Discovery

Ducati har presenterat Dese...

Trollstigen avstängd

Trollstigen i Norge. Foto: ...

GASGAS presenterar nya EC125

Nya GASGAS EC 125 har sitt ...

Automatisk växellåda tillval hos Yamahas motorcyklar

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Moto Guzzi 2024

Från 12 till 15 september 2...

Yamaha lanserar ny automatisk växellåda

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Top