Dagens idiot !

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Det där är en sann idiot, med en riktigt idiotisk idé. Men han gör världen en tjänst genom att visa att man kan hitta fanatiker och virrpannor överallt.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vad var det för dåligt med den idén? Jag har bara läst rubriken förvisso

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
En jävligt dålig idé var den från i måndags om att bygga om miljonprogrammen fast i trä. :lol
Ingen som har läst senaste skolbrandsstatistiken ser jag. :gnissla

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Bra tråd! det kliar i fingrarna men eftersom första kaffet ej är inmundigat står det helt still i pallet än så länge.

Får bjuda på mig själv som idiot retroaktivt från i förrgår. Skulle vara med och gam-trejda i HQ-aktien och köpte för en stor summa pengar, lade sedan snabbt in en säljorder och andades ut. I går morse åkte aktieportföljen fram på datorn där det visar sig att säljordern inte gått i lås. Till detta hör att jag dessutom klämt i ett par nollor för lite på köpordern samt att kapital som hämtats hem registreras några dagar i efterhand på kontot.

Effekten av detta var att det som mötte mig på skärmen var ett fortsatt innehav av HQ samt ett saldo i portföljen på endast 15 tusen spänn!!
Under ett par millisekunder upplevde jag insikten om att hela mitt sparade kapital från år av lägenhetsaffärer helt käkats upp på morgonquisten.

Ögonblicket senare såg jag alla mina misstag och att totalförlusten låg på knappt en tusing men under ett ögonblick kan jag ha varit norra halvklotets mest skitnödiga humanoid.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Finns ett namn på detta...........

[YOUTUBE-ID]Hccf-8BYaDg[/YOUTUBE-ID]

Just ja. Visst fanns det ett dataspel för länge sen där man kunde bygga såna där manicker? Vad hette det? Måste varit i början på 90-talet nånting.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år