blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jag smäller dit LOK-sug min
blom skrev:jag smäller dit LOK-sug min
haha ja fan det gör du rätt inewstead skrev:
by the way.. bevismaterialet från förra helgen är borta
nu laddar man för ikväll
har du iofs rätt i... då är det väl musiken på truck fiken som har satt sig på hjärnan...Stefan skrev:Går inte att lyssna på lokalradio när man kör. Blir bara ett jävla hoppande, och så kan de ju knappt snacka när man närmar sig Charlottenberg eller nån annan halvnorsk håla
anol70 skrev:Jag forsätter med mina kulturinlägg och idag blir det än klassiker med ett av sveriges tyngsta band, nämligen Mustasch och deras Homophobic/Alcoholic...Rock on...
anol70 skrev:Jag forsätter med mina kulturinlägg och idag blir det än klassiker med ett av sveriges tyngsta band, nämligen Mustasch och deras Homophobic/Alcoholic...Rock on...
anol70 skrev:Idag drämmer vi till med lite gammal hederlig 80-tals hårdrock, inget mindre än Accept - Balls to the Wall, jag tycker vi kan vara generösa och slänga in hela skivan...
en klassiker som alltid gör en glad...blom skrev:jag vill ge dagen till gösta linderholm... rulla in en boll
och nytt namn har du oxåMr Vader skrev:en klassiker som alltid gör en glad...
visst... tyckte anol inte var så genomtänkt...blom skrev:och nytt namn har du oxå
haha legogubben.Mr Vader skrev:visst... tyckte anol inte var så genomtänkt...
jag visste att du skulle gå igång på den... döljer dock frissen med hjälm... blir alltså hjälmfriss här oxå...crashtestdummy skrev:haha legogubben.
Mr Vader skrev:Idag drämmer vi till med lite gammal hederlig 80-tals hårdrock, inget mindre än Accept - Balls to the Wall, jag tycker vi kan vara generösa och slänga in hela skivan...
mycket nostalgi är det...Kjelle skrev:Aah, Johanneshov -84. Det var tider det......
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|