dagens låt

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Stefan skrev:
Nä, det var den ironiska och upploppsstartande Stefan....
Jag skulle aldrig kunna skriva nåt sånt.

Förresten tror jag att dagens skiva i trucken blir: Korn -Take a look in the mirror
på tal om mirrors och truckar. vet du varför lastbilschaffisar har så mycket backspeglar???
Nä???
Objects in the rear view mirror may appear bigger then they really are. :hihi

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
crashtestdummy skrev:
på tal om mirrors och truckar. vet du varför lastbilschaffisar har så mycket backspeglar???

För att se alla idioter som kommer i sina småbilar och tror de syns överallt, det är ganska lätt att gömma en liten shoppingbil, typ Crysler Voyager, i dödavinkeln

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Stefan skrev:
För att se alla idioter som kommer i sina småbilar och tror de syns överallt, det är ganska lätt att gömma en liten shoppingbil, typ Crysler Voyager, i dödavinkeln

Finns ju chaufförer som skulle behöva större framrutor också, jag tänker mest på alla viadukter som verkar döljas av solskyddet eller den "lilla" framrutan...

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
eller nu vill jag ha medicin medicin medicin med det samma så jag blir bra så jag kan höra dragspels musiken :död

Zandrah

Guest
Kjelle skrev:
Åh, det var så lite så. Vi passar på att späda på med Himmelsk drog.. :musik
Jag är grymt imponerad av dig, Zandrah. Det är MYCKET sällan man hör talas om damer med så sofistikerad musiksmak. Keep up the good work! :tummenupp

Kent är ju mina absoluta favoriter. Kan passa på att tipsa om deras senaste EP :tummenupp
Och TACK Kjelle, jag gör mitt bästa... Vill väl inte lyssna på dålig musik heller :hihi

Dagens: Morrissey - First of the gang to die

Zandrah

Guest
erik skrev:
Den är fan inte dum, p3 försökte spela sönder den tidigare i år men de lyckades inte.

Kan ju även passa på att tipsa om låten "Irish blood, English heart" med Morrissey, den är också bra - och inte heller den sönderspelad av P3! :tummenupp

TERMINATOR skrev:
säger bara NUMBER OF THE BEAST :yoparty :yoparty bandet behöver inte änns nämnas

Finns det något band som är bättre egentligen? ...Jag har iaf svårt att hitta nåt..! :yoparty

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Zandrah skrev:
Kan ju även passa på att tipsa om låten "Irish blood, English heart" med Morrissey, den är också bra - och inte heller den sönderspelad av P3! :tummenupp

Finns det något band som är bättre egentligen? ...Jag har iaf svårt att hitta nåt..! :yoparty

skulle vara pearl jam som jag tycker är riktigt bra, plattan "TEN" är deras bästaste :yoparty :tummenupp :tummenupp

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Förresten, med tanke på den här dagens ALLA möjligheter så tar vi vid närmare eftertanke "Man vänjer sig" med Kjell Höglund istället. :tråkad

Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska