samtliga metallica får det bli.. har världens bästa skiva i bilen, ALLA metallicaskivor på en MP3skivablom skrev:snarare master of puppets
Kjelle skrev:"Blood brothers" med Maiden.
Om inte annat för att lill-tjejen älskar att "dansa" kind-till-kind-tryckare till den, alla 7 1/2 minuterna, och DET i alla fall är något som värmer hjärtat och kan få en att må lite bättre i allt elände just nu.
Kjelle skrev:"Blood brothers" med Maiden.
Om inte annat för att lill-tjejen älskar att "dansa" kind-till-kind-tryckare till den, alla 7 1/2 minuterna, och DET i alla fall är något som värmer hjärtat och kan få en att må lite bättre i allt elände just nu.
tror det är för att kjell känner migZandrah skrev:Vilken härlig liten dotter du har som redan börjat gilla Maiden
"Blood brothers" är förövrigt en riktigt bra låt!
blom skrev:tror det är för att kjell känner mig
japp det är ju faktiskt inte alla som gör detZandrah skrev:åh fan, men vilken tur då!
Zandrah skrev:Vilken härlig liten dotter du har som redan börjat gilla Maiden
"Blood brothers" är förövrigt en riktigt bra låt!
kan ha något med mamman att göra. vi får undersöka det därKjelle skrev:Ja, henne hoppas jag lyckas rädda från mix megapol-träsket. Grabben, som snart fylller 6, är det tyvärr redan kört för. Han gillar Alcazar.
Undrar om det verkligen är jag som är pappan.....
Kjelle skrev:Ja, henne hoppas jag lyckas rädda från mix megapol-träsket. Grabben, som snart fylller 6, är det tyvärr redan kört för. Han gillar Alcazar.
Undrar om det verkligen är jag som är pappan.....
jag har lite låtföslag med..anol70 skrev:Idag blir dagens låt Black City med våra Svenska hjältar Mustasch... symboliserar Örebro fint idag...
TERMINATOR skrev:dagen dänga/or blir "the funeral of hearts" och "join me in death" och "Right here in my arms"
Med HIM
Kjelle skrev:Faktiskt inte hört dom. Kan du bränna av lite smakprov?
Dagens låt i övrigt: Vain Glory Opera med Edguy....
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|