Kjelle skrev:Tror att Nightwish har gjort den låten som cover också. Jag har förresten sorg, eftersom jag såg på Rundgång härom veckan att man sparkat Tarja som sångerska.
Är det inte "Over the hills and far away" som nightwish gjort cover på?
Kjelle skrev:Tror att Nightwish har gjort den låten som cover också. Jag har förresten sorg, eftersom jag såg på Rundgång härom veckan att man sparkat Tarja som sångerska.
stämmer bra deterik skrev:Är det inte "Over the hills and far away" som nightwish gjort cover på?
erik skrev:Är det inte "Over the hills and far away" som nightwish gjort cover på?
Kjelle skrev:Aj fan. Apropå dålig koll alltså.
Tja, minnet sviker ju som bekant när man blir gammal.
Kjelle skrev:Vilken är förresten den bästa metall-covern?
Edguys version av Ultravox' Hymn är i alla fall jäkligt bra. Andra förslag, någon?
W.A.S.P.- måla den svartKjelle skrev:Vilken är förresten den bästa metall-covern?
Edguys version av Ultravox' Hymn är i alla fall jäkligt bra. Andra förslag, någon?
blom skrev:W.A.S.P.- måla den svart
erik skrev:På tal om Edguy, du lånade möjligtvis inte "Hall of flame" när du var här? Hittar skivan men fodralet är fan borta. Tänkte att du kanske lånade den och att det fallit ur mitt minne.
det ska ju vara jag som säger.. kanske det men wasp har gjort denKjelle skrev:Hmm, var det inte Anvil som gjorde den??
Guns n´ roses variant av Sympathy for the devil är också vacker, btw.
Tyvärr, icke sa nicke.
Avantasia var jävligt bra, förresten!
kanske det.. men WASP har gjort den.....
blom skrev:det ska ju vara jag som säger.. kanske det men wasp har gjort den
Kjelle skrev:Tyvärr, icke sa nicke.
Avantasia var jävligt bra, förresten!
får nog även slå ett slag för sator och ring ring oxå.. sen har vi ju guda låten som entombed gjorde världens bästa verition av.. gud av åskaKjelle skrev:Har efter en ordentlig koll på AMG bestämt mig för att vi BÅDA har rätt, både WASP och Anvil har gjort versioner av den låten.
Kjelle skrev:Vilken är förresten den bästa metall-covern?
erik skrev:Ja, den är inte dum. Hanoi har ju gjort en creedance cover som inte är så dum heller. Fast Nightwish's Over the hills känns bäst idag.
ja den är riktigt jävla fin.. köpte hela skivan när jag hörde låten.. måste ha varit runt 95 tror jag.Brutus skrev:Lag Wagon har ju gjort en cover på Bad Moon Rising som inte går av för hackor också.
blom skrev:orup- bara regn hos mig.. passar bra idag
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |