dagens låt

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
erik skrev:
Både artist och låt är dåliga. Nöjd nu? :D

Puh, jag var lite orolig ett tag där...

I dag klämmer vi i med I was made for loving you, med gamla gudarna Kiss. Tillägnat min blivande fru. :kär

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Kjelle skrev:

I dag klämmer vi i med I was made for loving you, med gamla gudarna Kiss. Tillägnat min blivande fru. :kär
vad är det nu du ska handla som du inte är säker på att du får köpa :va

:D

Linda_M

Mördarsnigel med fotogenisk baksida
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Bakom Kjelle
Kjelle skrev:

Tack för det..
Bara tre månader kvar :kär

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Brutus skrev:
Just det, Up around the bend med Hanoi är jävligt hård.

Lag Wagon har ju gjort en cover på Bad Moon Rising som inte går av för hackor också.

Sen har man ju alla covers som Toy Dolls spelat in. Livin La Vida Loca, Toccata, Sabre Dande, The Devil Went Down to Scunthorpe osv osv osv...

@kjelle..Rush ja...fantastiskt bra..

Judas har ju gjort en mycket vacker version av Joan Baez´ Diamonds and rust, som i alla fall nästan brukar få mig att gråta. Fast vill man ha något snabbare har dom ju iofs gjort Johnny B. Goode också.

Brutus, du som är entusiast, ska inte du/ni till Sweden Rock i sommar? En del tunga namn där även i år...

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
idag och kanske för ca 3 veckor framåt så får det bli offspring, letade rätt på mina gamla skivor.. ojoj dom kan man dansa till :banana

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Kjelle skrev:
Judas har ju gjort en mycket vacker version av Joan Baez´ Diamonds and rust, som i alla fall nästan brukar få mig att gråta. Fast vill man ha något snabbare har dom ju iofs gjort Johnny B. Goode också.

Brutus, du som är entusiast, ska inte du/ni till Sweden Rock i sommar? En del tunga namn där även i år...

Jag har ju ofta hållt fast vid att Judas version på Johnny B Goode är en av de bästa covers som någonsin spelats in, tilsammans med Anthrax Version på Got the time av Joe Jackson.

Ja du, det vetifan faktiskt. Jag har faktiskt aldrig varit på Sweden Rock, men det är nog inte helt omöjligt. Tittade just på vilka band som är klara och det verkar ju inte så jäkla tokigt. Svårt att motstå band som Deep Purple, Asia, Wasp, Journey, Porcupine Tree, Gamma Ray och Whitesnake...

Sen kommer ju Doro också..hon är ju jävligt ball egentligen.

Aldrig riktigt kunnat med Alice Cooper dock, men det är väl ingen orsak för att stanna hemma.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Brutus skrev:
Jag har ju ofta hållt fast vid att Judas version på Johnny B Goode är en av de bästa covers som någonsin spelats in, tilsammans med Anthrax Version på Got the time av Joe Jackson.

Ja du, det vetifan faktiskt. Jag har faktiskt aldrig varit på Sweden Rock, men det är nog inte helt omöjligt. Tittade just på vilka band som är klara och det verkar ju inte så jäkla tokigt. Svårt att motstå band som Deep Purple, Asia, Wasp, Journey, Porcupine Tree, Gamma Ray och Whitesnake...

Sen kommer ju Doro också..hon är ju jävligt ball egentligen.

Aldrig riktigt kunnat med Alice Cooper dock, men det är väl ingen orsak för att stanna hemma.
men det räcker med ett band för att åka dit WASP :banana :tungan :yoparty

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
blom skrev:
men det räcker med ett band för att åka dit WASP :banana :tungan :yoparty

För min del så är det ju Asia som lockar absolut mest. Det är ju gamla husgudar.

Skulle ju vara rikitgt kul att se Steve Morse med DP också. Grym kille det där.

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Med tanke på helgens Thåström-spelning på Conventum så får dagens låt bli Århundradets brott.

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
blom skrev:
hörde att det var en lugn spelning

Ja, det var ganska stillsamt, men den nya plattan verkar ju vara mer akustisk och handla mer om Thåströms röst. Fast visst rockade det till ibland, även om man kanske inte direkt headbangar till honom. Åtminstone då han inte körde några Ebba-låtar. Men det var rätt bra tryck när han körde "Du ska va president".

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år