Jasså inte?Derbi_SM skrev:Kan tro att ni inte gjorde såhär på eran tid heller![]()
Derbi_SM skrev:Kan tro att ni inte gjorde såhär på eran tid heller![]()
Tinatjejen skrev:Tönt faktor: Extremt hög![]()
![]()
Bultaco Mannen skrev:Jotack...det vet ju jag med, men ett hjul som snurrar vid fototillfället ser inte ut så som framhjulet...utan som ditt bakhjul på bilden...
haha fan fyller ju 19 i år iafjohanp skrev:men nisse du är ju fortfarande kvar i moppeåldern ju, så det gills inte.... tyvärr....
TJaa, jag vurpade inte som man kanske kan tro iafSSB skrev:Nisse, efter att ha sett bilderna, och sedan din avatar, undrar jag vad som hände som gjorde att du kom på nyttan med hjälm?![]()
![]()
PutteLiten skrev:På min sista moppe funkade aldrig frambromsen...
På den tidentyckte man det var vansinnigt att bromsa med frambromsen när bakbromsen räckte gott och väl...
![]()
moppeålder är som med fjortisar - inget som regleras av vad som står i passet, man måste leva sig in i det...Nisse Järnet skrev:haha fan fyller ju 19 i år iaf![]()
PacMan skrev:Bara tvungen att ge nån slags respons på det där...
Lite väl spydig kommentar av nån som kör på en hoj som e ungefär lika spännande som en åkgräsklippare.![]()
Å försök inte racka ner på min 350 nu, den må va gammal men med 59 ettriga tvåtaktshästar skäms den inte för sig.
Mekus skrev:Då letade man upp ett halvmeterdjupt dike med branta kanter. Det gör ont som fan att göra en dikesstopie i 45 km/h men vilket poservärde det har sen...![]()
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|