Dagens sämsta "collagejournalistik"

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
ZX12R -02 i delar
Dom har lekt Marjasin - Klipp och klistra...
Säkert nån som tror det är sant dock.
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
ktmjacke skrev:
Svårt att lista ut vem det kan vara????

Jag tycker nog att det är jätte svårt att lista ut vem det är som dom talar om. Trodde aldrig att den personen som jag var helt säker på körde i GIS pysslade med mord och annat skit. Nu är han inte dömd men bara misstankar åt dom hållen tyder på att man inte har helt rent mjöl i sin påse.
Vilken tur att jag då inte köpt dessa filmer och verkligen sponsrat den kriminella världen.
 

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
Han är dömd för flera brott, har tränat för extrema kampsportstävlingar och haft flera arbeten.

Damn, jag har ju också haft flera arbeten... :rofl
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Det är nu alla ska hålla på och komma med en massa hintar om vem det är och hur man naturligtvis har förstått detta. Imorgon vid den här tiden har något moppefucko hetsats så långt i sin iver att bevisa vad han vet och förstår om såna här outlaw-grejer att även killar som jag som inte har en susning just nu kommer veta ett namn.
Problemet är bara att antagligen ingen här VET!

Nu talar vi om dubbelmord och folk börjar spekulera i den anklagades identitet? Varför inte bara knipa käft när det gäller VEM?

Varför bryr jag mig? För att han kan vara oskyldig så klart. Och vi har 7000+ medlemmar.
 

Marsipulami

Guest
Ni tror väl ändå inte på detta? Klipp och klistra kan jag också göra!! Finns ju inte skuggan av en chans att hålla 300+ inne i stan, helt omöjligt...... :kocko
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Dumheter. Rakt igenom bara dumheter.

Vi skyller på... tja, Chrille vill lugna sällskapet, säkert han som är skyldig!
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Chrille skrev:
Det är nu alla ska hålla på och komma med en massa hintar om vem det är och hur man naturligtvis har förstått detta. Imorgon vid den här tiden har något moppefucko hetsats så långt i sin iver att bevisa vad han vet och förstår om såna här outlaw-grejer att även killar som jag som inte har en susning just nu kommer veta ett namn.
Problemet är bara att antagligen ingen här VET!

Nu talar vi om dubbelmord och folk börjar spekulera i den anklagades identitet? Varför inte bara knipa käft när det gäller VEM?

Varför bryr jag mig? För att han kan vara oskyldig så klart. Och vi har 7000+ medlemmar.
Helt riktigt,själv VET jag vem det är,men att hålla på o spekulera innan nån ens är åtalad är ju inte så smart,kan ju lika väl va ett rånförsök som blåste tillbaks åt fel håll,m.a.o självförsvar.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Qwerty skrev:
Jag tycker nog att det är jätte svårt att lista ut vem det är som dom talar om. Trodde aldrig att den personen som jag var helt säker på körde i GIS pysslade med mord och annat skit. Nu är han inte dömd men bara misstankar åt dom hållen tyder på att man inte har helt rent mjöl i sin påse.
Vilken tur att jag då inte köpt dessa filmer och verkligen sponsrat den kriminella världen.
Tycker det verkar som att du redan dömt personen när du bestämmer att han inte kan ha rent mjöl i påsen.Om du blir överfallen så är väl inte du en skummis för det??Kan ju faktiskt vara så.
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
ktmjacke skrev:
Tycker det verkar som att du redan dömt personen när du bestämmer att han inte kan ha rent mjöl i påsen.Om du blir överfallen så är väl inte du en skummis för det??Kan ju faktiskt vara så.

Ja jag är snabb att dömma folk(en brist jag har). Folk som åker in för mord, dråp mm. Är oftast inte helt oskyldiga. Jo visst det sker fel men oftast så har inte polisen så himla mycket fel.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Qwerty skrev:
Ja jag är snabb att dömma folk(en brist jag har). Folk som åker in för mord, dråp mm. Är oftast inte helt oskyldiga. Jo visst det sker fel men oftast så har inte polisen så himla mycket fel.
Blir jobbigt att köpa filmer för dig om du måste begära utdrag ur krimregistret på alla aktörer innan du köper den. :D
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Chrille skrev:
Fan också! Hur kom du på mig? Var det ögonen?

Håret fladdrar i vinden här och var. Lite blänk från ögonen i framrutan också.

Och attityden, den attityd. Gräsligt, bara en bildårebusemördare kan ha sån attityd! :D
 

Skip

Trädgårdstomte
Gick med
21 May 2003
Ort
Malmö
Hoj
Blandat för 10kr
Chrille: Right on! Helt j-a rätt sagt!

Ktmjacke: Bra att du fick sagt att du visste vem det var...världen måste väl kännas bättre nu när du har fått lätta ditt hjärta *klappar jacke på axeln*. Kom igen, kan du inte bara ge nån liten hint till vem det är och göra min dag komplett?
:arsele
Jag vet då INTE vem det är och har inga större problem med att poängtera det.
 
Last edited:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
"– De som är duktiga på att köra bil kan vara intresserade av annat än att spela in filmer, säger en polis."

Intelligensen haglar..
 

Skip

Trädgårdstomte
Gick med
21 May 2003
Ort
Malmö
Hoj
Blandat för 10kr
Jo, men det är sant!!!
Jag vet det, jag är nämligen både intresserad av bilkörning och bearnaisesås...
:kocko
Ibland undrar man om vissa poliser tänker överhuvudtaget.
Fast å andra sidan kan det ju vara tidningens sätt att uttrycka det som blir fel också.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Skip skrev:
Chrille: Right on! Helt j-a rätt sagt!

Ktmjacke: Bra att du fick sagt att du visste vem det var...världen måste väl kännas bättre nu när du har fått lätta ditt hjärta*klappar jacke på axeln*. Kom igen, kan du inte bara ge nån liten hint till vem det är och göra min dag komplett? :arsele
Jag vet då INTE vem det är och har inga större problem med att poängtera det.
Ha ha ha,har alla tappat läsglasögonen idag.Det jag menade med att skriva vet med stora bokstäver va att det inte är så bra att sitta o gissa o döma folk på förhand som qwerty gjorde.Tror nog att mer än halva sveriges motorintresserade vet vem den MISSTÄNKTE är.Men tack för klappen,det är ju bättre än en smocka iaf :D
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top