Fullt med poliser längs bogan när jag åkte där 14-15 nån gång.....
Lustigt, dom måste ha tagit rast eller något när jag åkte där...
Förresten, var stog dom någonstans?
Last edited:
Fullt med poliser längs bogan när jag åkte där 14-15 nån gång.....
Bara jag som vill ha en bild på detta...?Satt en Länsman i en ihopvikbar campingstol och sköt med laser.
Bara jag som vill ha en bild på detta...?
Lat polis sittandes i campingstol med lasern i högsta hugg.
Så klart man parkerar på torget,det har jag alltid gjort men vill man inte ha p-böter får man snällt ställa sig på den nya mc-parkeringen före torget.
Var i Vaxis igår och kan bara säga att den nya MC-parkeringen är ett stort skämt!! Hur lång kan den vara? Cirka tio meter?
Var i Vaxis igår och kan bara säga att den nya MC-parkeringen är ett stort skämt!! Hur lång kan den vara? Cirka tio meter? Förstår att SL behöver plats för bussarna men kan man då inte kommunen avsätta lite mark någon annanstans för hojarna.
Var i Vaxis igår och kan bara säga att den nya MC-parkeringen är ett stort skämt!! Hur lång kan den vara? Cirka tio meter? Förstår att SL behöver plats för bussarna men kan man då inte kommunen avsätta lite mark någon annanstans för hojarna.
Bara jag som vill ha en bild på detta...?
Lat polis sittandes i campingstol med lasern i högsta hugg.
Bakom Winbergs uteservering finns det fyra fd p-rutor som numera är avsedda för hojar..
Härmed utfäst en belöning på en bild på ovanstående företeelse.Satt en Länsman i en ihopvikbar campingstol och sköt med laser.
Låg i 35-40 förbi stallet... respekterar deras bostadsområde och stallet...
Låg i 35-40 förbi stallet på 6an så folket ser att det finns folk som respekterar deras bostadsområde och stallet.
Låg i 35-40 förbi stallet på 6an så folket ser att det finns folk som respekterar deras bostadsområde och stallet.
Att göra något annat verkar väldigt korkat... fast i 50 brukar jag ligga, som det står på skyltarna.
Jättebra!
Och i 70 där det står 70 på skyltarna hoppas jag.
Nope... men förbi boende och stall så håller jag farten, tycker det bara är dumt att stöta sig med de boende utmed vägar jag gärna kör.
Men det är jag det och jag dömer ingen som gör annorlunda, tycker bara det är onödigt att provocera men inget jag kommer stå och predika om.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|