En kompis till mig stannade och kollade till/pratade med trikeföraren i väntan på blåljus. Han hade ryggsmärtor och ingen känsel i benen, tjejen han krockade med fick minst en benfraktur.
ja, dom flesta vet att tjejer inte är några riktiga män.
det är förvirrande när det står på aftonbladet att det var två män som krockat?
Kom bara ett par minuter efter olyckan i fotokurvan, inge kul att se ! Triken hade ju genat ganska bra in i vänsterfilen , och där kom den andra stackarn och hann inte göra nått.
Benbrott kan man säga , benet avslitet i stort sett under knäskålen. Såg inge bra ut !
Jaaaa hoppas verkligen dom tillfrisknar ordentligt .....
Håller med Steffo om den Ryska rouletten i kurvorna , och det är faan inte kul att möta nån så som chansar....
På Facebook har ett geni kommenterat samma varning som ovan. Av hans svar framgår att det inte bara dieselspilllet som bör varnas för.
Så här tycker en viss Kent Uldin i frågan: " hoppas fler drar i dikettrött på alla som tror 257:an är en mc-lekstuga
jag drar bilen medvetet lätt å vänster varje gång det kommer en mc, så att vägbanan blir lite mindre, så ni fattar att det inte är en lekstuga ni är ute på
det är min hemväg, så jag vill inte möta några fler lekstugor
min bil är värd 5000kr, jag kan knuffa ner den i diket efter en krock utan att gråta och gå hem fortfarande, din leksak kostar????????????? "....
Jag vet inte ens om det är värt att kommentera men möter ni en skäggig gubbe i nån risig skrotbil, håll för fan ut till höger....
Bilen som åkte efter triken höll också på att köra in på fel väghalva han förklarade för bärgningskillarna att solen låg i ögonen så att man knappt såg vägen.
På Facebook har ett geni kommenterat samma varning som ovan. Av hans svar framgår att det inte bara dieselspilllet som bör varnas för.
Så här tycker en viss Kent Uldin i frågan: " hoppas fler drar i dikettrött på alla som tror 257:an är en mc-lekstuga
jag drar bilen medvetet lätt å vänster varje gång det kommer en mc, så att vägbanan blir lite mindre, så ni fattar att det inte är en lekstuga ni är ute på
det är min hemväg, så jag vill inte möta några fler lekstugor
min bil är värd 5000kr, jag kan knuffa ner den i diket efter en krock utan att gråta och gå hem fortfarande, din leksak kostar????????????? "....
Jag vet inte ens om det är värt att kommentera men möter ni en skäggig gubbe i nån risig skrotbil, håll för fan ut till höger....
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |