Dagens svin

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Sjukt bra photoshop, jobbar du med reklam LR nått LR???

Finns redan en betydligt mer genomarbetad inlägg i tråden där sådant här hör hemma, sluta duplicera och dragga ner internets hastighet med onödiga trådar. :4skrika

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Det står minderårig 37 ggr, även att hon var 17 år vid tillfället.

Är det inte 15 på byxmyndighet & straffmyndighet?

Eller är det annorlunda om det köps?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Är det ngn som tror det är en slump att det är liberaler som gör sådant här? :rolleyes: Frihet åt alla liksom, jo tjena. Frihet att ha sex med djur och barn ja.
Sedan är det väl taskigt att måla ut det som att han haft sex med ett barn, hade det varit så hade de skrivit ut åldern. Nu var det garanterat en 17 år och 11 månader gammal tjej. Illa nog när hon kommer i ledband med sin skinnjackshallick, men då är vi ju där med liberalismen igen - öppna gränser, fri invandring blabla. Ja, tacka fan för att moldaverna komemr hit med sitt tjänsteutbud då, speciellt när vi redan i mellanmjölken fick i oss att man får ha sex med vem man vill. Män, kvinnor, djur, sig själv och att ju mer sex och ju fler aborter, desto högre civilisatoon. Klart som fan det blir avarter, det kan man ju räkna ut med arslet liksom.

Eller är det annorlunda om det köps?

Ja det är det.
Ologiskt, absolut
Tänkte på en grej, om det är hemskt att ge en vuxen kvinna pengar för sex så borde det ju vara ännu värre för henen om hon får mer sedan om kunden blir dömd, alltså borde hon få ge tillbaka sina pengar till torsken för att upprätthålal sin heder eller ngt

Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Ja det är det.
Ologiskt, absolut
Tänkte på en grej, om det är hemskt att ge en vuxen kvinna pengar för sex så borde det ju vara ännu värre för henen om hon får mer sedan om kunden blir dömd, alltså borde hon få ge tillbaka sina pengar till torsken för att upprätthålal sin heder eller ngt

Exakt. Hon här har ju hittat en vattentät affärsidé

1: Ta betalt
2: Gang-banga gubbar som knappt får upp den
3: Stämma skiten ur gubbar
4: Ta mycket betalt

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Ska han inte bli straffad? "njä vi har inget förtroende för honom så han får lämna sin tjänst"... Lås in hann :mad:

Magoozi

Lärare om fyra dyra år!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
GSX-R 600
Oavsett vad kan man väl knappast påstå att "mannen" har gjort rätt. Jag tycker du som trådskapare gör helt rätt i att starta den här tråden, det måste belysas mer än en gång att svin finns runt oss i samhället.

Patetiskt gubbäckel, han är riktigt tragisk. Betala för att ligga, det är riktigt pinsamt.

Ps, trådskaperskan har en trevlig blogg som bör premieras!

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Våldtäktsmän borde få draggen totalsänkt i svavelsyra.

Torskar? Tja.. Halva draggen iaf.

Magoozi

Lärare om fyra dyra år!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
GSX-R 600
Nästan bättre med halva draggen. Så kan du stå där med och titta ner på vad som en gång var deras mandom.

Som ni kanske förstår blir jag riktigt upprörd när jag får veta att sådana här personer existerar.

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Äsch, han har mens, bry dig inte så mycket, det går över :hihi

Är det ngn som tror det är en slump att det är liberaler som gör sådant här? :rolleyes: Frihet åt alla liksom, jo tjena. Frihet att ha sex med djur och barn ja.
Ja, inget sånt här händer ju i USA :rolleyes: Nej, tacka vet jag Sovjet, där hade dom inget sånt här för sig! Folk var för fulla och/eller hungriga för att roa sig med ungar...

Skämt å sido, hur fan tänkte karlsloken? :confused: Hemma, okända män, madrass på golvet, 17-årig hora, och mängder med förtroendeuppdrag, som han har som heltidsjobb. Förutom det rent förkastliga att köpa sex, av 17-åringar i synnerhet, så borde han ju för fan ha fattat att det skulle kunna komma surt efter! Surt att han är gammal nog att gå i pension och inte behöver nå jobb :mad:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Problemet med gruppaktiviteter av sådan karaktär... alltid någon som inte kan hålla käften, man blir fÖrbAnNad1!11!11ettettoneone

:hihi

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Sånt här är så kul, sähår kommer det gå till:
1. "Nä jag bara tittade, jag är helt oskyldig"
2. "Ok jag la ut en madrass åt henne, så hon inte skulle få ont"
3. "Visst, nu när jag tänker efter så rörde jag hennes ENA bröst, inget annat!"
.............
..................

62. "Jaaa, OKEJ, jag köpte ut de andra i gruppsexet och kunde själv panga på utav bara helvete!"

Gubbjävel! :huvet

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Undrar vems kontokort han betalade med, :6surkartKanske så att kommunen får dra av momsen om det går som friskvård.

Gubbdjävel :pangihuve

MC Doktorn

Guest
Han ville väl bara klämma lite, han kanske hade en fru med hängiga bröst.

Edit: hon var minderårig det var väl inte så smart, hur gammal var hon då ?
Förresten bilden är ju på en sugga.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Undrar vems kontokort han betalade med, :6surkartKanske så att kommunen får dra av momsen om det går som friskvård.

Hushållsnära tjänster är väl redan avdragsgilla?

Det var säkert sånt här dom hade i åtanke!

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC