Dagens svin

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Petitesser, suggor är också svin. Dessutom har den där Åke säkert hängpattar han med.

Jepp. Folk har så dålig koll på det där med djur.

Svin, galt, sugga, gylta och kultingar rör folk ihop åt höger och vänster.

Ko, Kviga, Kalv, Tjur och Oxe är något som ofta används fel. Skulle folk veta vad en oxe egentligen är skulle knappast oxfilé vara särskilt populärt.

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
.... Allt hänger ihop. ..... Go figure själv liksom.
För att fortsätta i Huddinge-politikens kladdiga högre sfärer:
Det liberala praktsvinets efterträdare fick omgående avgå (innan han ens hann börja).
Efterträdaren var visserligen inte avslöjad snuskgubbe utan det visar sig att
han var en typisk konservativ girig fiflare med rejäl skatteskuld och en fet
hög betalningsanmärkningar hos fogden.
För mycket sylt på händerna...så han fick gå.

Undrar vad för stolpskott dom drar ur hatten härnäst?:va

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Jo det händer överallt så klart, speciellt i skitländer som Indien där det verkar finnas regelrätta barnbordeller. Det var inte min poäng heller att det bara händer i "liberala" länder utan snarare raljerade jag lite kring vad jag anser vara ett faktum: att det finns stöd i liberalismen för detta beteende och det är en naturlig förlängning av RFSU och RFSL kampanjer sedan 60-talet. Allt hänger ihop. Nej, det är ingen konspiration men vi kan inte ha en kultur där statlig radio uppmanar till analsex för tonåringar samtidigt som vi förfäras och förvånas när tonåringar sedan blir sexuella objekt även för gubbar. Go figure själv liksom.

Haha, skojar du? Menar du att RFSL och RFSU är orsaken till att gamla gubbar vill ha gruppsex med en sjuttonårig hora? Nä fy fan, för såna sjuka organisationer som försöker få folk att använda kondom eller att säga att det är ok att vara homosexuell... Du kan bätttre, Markus.

Ännu mer upprörande med män som förgriper sig på barn, och då pratar jag om killar/gubbar som trycker in sina feta kukar i barn som är från 0 år och uppåt.

DET är SJUKT, och gör mig så jävla pissförbannad. :mad::machinegu

Barn som växer upp under missbruksförhållanden och säljs ut till morsans "kompisar" så att dom ska få sig ett knull, eller så är det någon tillfällig pojkvän som passar på.

Nää...jag blir så jävla upprörd att jag nästan inte får luft när jag tänker på det.

Och ang. trådämnet är det oxå åt helvete. Män som sitter och väntar på att få sätta på samma brud. Vad är det för fel på dom.

Du glömde nackskottet :)

Last edited:

leica

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
tjejhoj moppe edition
Har läst alldeles för mycket om den här härvan (allt man kan tänkas vilja veta och väldigt mycket mer finns på ett annat stort svenskt forum), och den gör mig så sjukt förbannad. Att gamla gubbar med för liten kuk och för stora egon köper sex är ju förkastligt nog som det är, men att en man arrangerar gruppsexträffar och lyckas manipulera unga ("vanliga") tjejer att delta på detta är hemskt.
Det anses som ett betydligt värre brott när det är en så pass ung person, som hamnar i beroendeställning till männen (mer makt och mer pengar), än när en vuxen hora, som är mer kapabel att ta ansvar och inse konsekvenserna av sina handlingar, säljer sex.
Skjut dem, allihopa. :mad:

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Har det framgått om den här "horan" sålde sig eller blev såld? Tycker det är en rätt väsentlig distinktion när man bedömer allvaret i den brottsliga gärningen samt även vilken brottsrubricering som kan vara aktuell.
Det förefaller ju som om hon dykt upp med en hallick i släptåg. En sjuttonåring med hallick?!? Det luktar trafficking lång väg. Då blir köpet enligt min högst personliga åsikt fan så mycket värre än om han köpt en tjej som sålt sig frivilligt.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Haha, skojar du? Menar du att RFSL och RFSU är orsaken till att gamla gubbar vill ha gruppsex med en sjuttonårig hora? Nä fy fan, för såna sjuka organisationer som försöker få folk att använda kondom eller att säga att det är ok att vara homosexuell... Du kan bätttre, Markus.

God kväll Herr Kommunistlymmel! :)
Naturligtvis skojar jag inte, tror du det är en slump att vissa politiska grupperingar begår vissa brott? SKojar du? :confused:
Och att du tror att RFSU och RFSL står för endast det där diskvalificerar dig egentligen från att vara med och leka. :gnissla

Har läst alldeles för mycket om den här härvan (allt man kan tänkas vilja veta och väldigt mycket mer finns på ett annat stort svenskt forum), och den gör mig så sjukt förbannad. Att gamla gubbar med för liten kuk och för stora egon köper sex är ju förkastligt nog som det är, men att en man arrangerar gruppsexträffar och lyckas manipulera unga ("vanliga") tjejer att delta på detta är hemskt.
Det anses som ett betydligt värre brott när det är en så pass ung person, som hamnar i beroendeställning till männen (mer makt och mer pengar), än när en vuxen hora, som är mer kapabel att ta ansvar och inse konsekvenserna av sina handlingar, säljer sex.
Skjut dem, allihopa. :mad:

Din definition av beroendeställning borde du skicka in via MMS från din rosa glittermobil till HD. :fakta

Last edited:

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
God kväll Herr Kommunistlymmel! :)
Naturligtvis skojar jag inte, tror du det är en slump att vissa politiska grupperingar begår vissa brott? SKojar du? :confused:
Och att du tror att RFSU och RFSL står för endast det där diskvalificerar dig egentligen från att vara med och leka. :gnissla

Du får gärna upplysa mig om vad de står för egentligen, dessa analsexförespråkande demoner.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC