Dagens tidning, misshandeln i somras. (Film från efterlyst)

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Hoj
cb1100
Markus skrev:
Undrar varför en del har svårare att komma in på krogen, trots kostymer och annat Dressman skit.

jo, jag såg ett inslag där det pratades om det stigande våldet på krogar och med vakter.
I allmänhet var det sånna här förortskillar som var problemen, de tog även till vapen för smågrejor, som att de blivit stoppade i dörren på krogen, en annan skulle ju bara gå hem.

Sen ska det gnällas hur felfördelade de är, att de måste vara dubbelt så bra för att duga.
Ingen rök utan eld.......

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
korvgubbe skrev:
Du är bara upprörd för att dressman gör det möjligt för kreti och pleti att klä sig propert till en skälig kostnad....
:hihi

Ja, man blir fly förbannad. :mad: Men det är lätt avslöjat, bröstvårtetricket t.ex.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Markus skrev:
Ja, man blir fly förbannad. :mad: Men det är lätt avslöjat, bröstvårtetricket t.ex.

Som uppvuxen i en helt vanlig sossefamilj i radhuslänga är jag tyvär helt obekant med "bröstvårtetricket"... Har du lust att dela med dig?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Markus skrev:
Det är inte deras fel att de beter sig illa, de bor i en segregerad förort (20 min med gratis :mad: SL-kort till T-Centralen).

Antar att du är överlycklig så snart det blir biltullar så du slipper allt pack i sina rosthögar i innerstan! :tungan

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
korvgubbe skrev:
Som uppvuxen i en helt vanlig sossefamilj i radhuslänga
Det är säkert Markus också, han är antagligen som överklassbarnen på 70-talet som gjorde uppror mot föräldrarna genom att bli radikala vänsterterrorister fast i hans fall omvänt. :tungan :D

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
korvgubbe skrev:
Som uppvuxen i en helt vanlig sossefamilj i radhuslänga är jag tyvär helt obekant med "bröstvårtetricket"... Har du lust att dela med dig?

Ja, gärna. Allt för att Dressmankonsumenter inte ska dels komma billigt undan med själva konsumeringen och dels för att inte komma undan genom att framstå som exklusivt klädda.

Kolla på skjortan, är den ljus? Bra. Kolla framifrån, syns bröstvårtan? Om den lyser igenom en vit skjorta är det sannolikt Dressman, lyser den igenom en färgad skjorta så är det definitivt Dressman.

Fällan är dock att många, speciellt Dressmankonsumenter, har t-shirt under skjortan (för att spara på tvättar eftersom de är snåla antar jag). Det kan alltså mycket väl vara Dressman trots att vårtan (egentligen är det gården man ser) inte syns. Då kan man kolla på det broderade "emblemet" ovanför bröstfickan, är det en krona som försöker se exklusiv ut? Då är det Dressman.

Ful färg är ofta ett tecken på Dressman också. Typ vinröd eller ljusgul (även kallad midsommargul).

Sista knepet:
Du vet att killen är snål som fan. Köper alltid skitgrejer men är ändå materialist och mån. Jaha, är det en ny skjorta OCH slips där borta? Om så, garanterat presentpack från Dressman (eller H&M om han slagit på stort).

Fler tips emottages tacksamt.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Markus skrev:
...

Mycket trodde jag om dig, men att du går och tittar på mäns bröstvårtor kom sannerligen som en överraskning!

Edit: Väl genomarbetad metod dock, det måste jag ge dig!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
t-rex skrev:
Mycket trodde jag om dig, men att du går och tittar på mäns bröstvårtor kom sannerligen som en överraskning!

T-rex vs Markus
1-0

:mad:

Men jag kan försvara mig med att det går ju inte att missa skiten, så tunt är det där billiga tyget.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
korvgubbe skrev:
Antar att du är överlycklig så snart det blir biltullar så du slipper allt pack i sina rosthögar i innerstan! :tungan

Ja, då blir det mer plats för mig och min rosthög.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Markus skrev:
Om den lyser igenom en vit skjorta är det sannolikt Dressman
..
.. är det en krona som försöker se exklusiv ut? Då är det Dressman.
..
Ful färg är ofta ett tecken på Dressman också.
..
Om så, garanterat presentpack från Dressman...

Jäklans, vilken vetenskap! Mycket ska man höra innan öronen trillar av. jag har noga antecknat så jag kan nyttja dessa kunskaper när jag vill infiltrera fiendens läger... :7peta

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
korvgubbe skrev:
Jäklans, vilken vetenskap! Mycket ska man höra innan öronen trillar av. jag har noga antecknat så jag kan nyttja dessa kunskaper när jag vill infiltrera fiendens läger... :7peta

Mig lurar du inte med ditt liberala trams, du är white collar. :tungan

EDIT:
Jag ber om ursäkt för att det inte framgick att det var skrivet med glimten i ögat.

sweborn

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
Fido/Bulle
Markus skrev:
Ja, gärna. Allt för att Dressmankonsumenter inte ska dels komma billigt undan med själva konsumeringen och dels för att inte komma undan genom att framstå som exklusivt klädda.

Kolla på skjortan, är den ljus? Bra. Kolla framifrån, syns bröstvårtan? Om den lyser igenom en vit skjorta är det sannolikt Dressman, lyser den igenom en färgad skjorta så är det definitivt Dressman.

Fällan är dock att många, speciellt Dressmankonsumenter, har t-shirt under skjortan (för att spara på tvättar eftersom de är snåla antar jag). Det kan alltså mycket väl vara Dressman trots att vårtan (egentligen är det gården man ser) inte syns. Då kan man kolla på det broderade "emblemet" ovanför bröstfickan, är det en krona som försöker se exklusiv ut? Då är det Dressman.

Ful färg är ofta ett tecken på Dressman också. Typ vinröd eller ljusgul (även kallad midsommargul).

Sista knepet:
Du vet att killen är snål som fan. Köper alltid skitgrejer men är ändå materialist och mån. Jaha, är det en ny skjorta OCH slips där borta? Om så, garanterat presentpack från Dressman (eller H&M om han slagit på stort).

Fast det där tricket ger ju träff på en och annan dyrare skjorta också.... men det kanske är mina bröstvårtor... hmm.... :va

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
sweborn skrev:
Fast det där tricket ger ju träff på en och annan dyrare skjorta också.... men det kanske är mina bröstvårtor... hmm.... :va

Ja, men det är en bra start om man ska nosa rätt på snålisar. Ingen metod är 100%.

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Markus skrev:

Hahaha humor :rofl :rofl

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Lätt att bli "främlingsfientlig" när man ser såntdär.Vad hade snubben i kostym varit utan oss svenska skattebetalare.Ett sånt där stackars undernärt barn med stenhård putmage o flugor som kryper omkring i hela ansiktet;som man brukar se i röda korsets tiggarannonser.Undrar om den tanken nånsin slagit honom? p.s jag tycker lika illa om en "svensk" som gör sådär oxå d.s

Last edited:

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Nån som vet hur det gick för killarna, och hur bråket uppstod?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln