Markus skrev:...och annat Dressman skit.
Du är bara upprörd för att dressman gör det möjligt för kreti och pleti att klä sig propert till en skälig kostnad....
Markus skrev:...och annat Dressman skit.
Markus skrev:Undrar varför en del har svårare att komma in på krogen, trots kostymer och annat Dressman skit.
korvgubbe skrev:Du är bara upprörd för att dressman gör det möjligt för kreti och pleti att klä sig propert till en skälig kostnad....
Poacher skrev:Ingen rök utan eld.......
Markus skrev:Ja, man blir fly förbannad. Men det är lätt avslöjat, bröstvårtetricket t.ex.
Markus skrev:Det är inte deras fel att de beter sig illa, de bor i en segregerad förort (20 min med gratis SL-kort till T-Centralen).
Det är säkert Markus också, han är antagligen som överklassbarnen på 70-talet som gjorde uppror mot föräldrarna genom att bli radikala vänsterterrorister fast i hans fall omvänt.korvgubbe skrev:Som uppvuxen i en helt vanlig sossefamilj i radhuslänga
korvgubbe skrev:Som uppvuxen i en helt vanlig sossefamilj i radhuslänga är jag tyvär helt obekant med "bröstvårtetricket"... Har du lust att dela med dig?
Markus skrev:...
Fler tips emottages tacksamt.
t-rex skrev:Mycket trodde jag om dig, men att du går och tittar på mäns bröstvårtor kom sannerligen som en överraskning!
korvgubbe skrev:Antar att du är överlycklig så snart det blir biltullar så du slipper allt pack i sina rosthögar i innerstan!
Markus skrev:Om den lyser igenom en vit skjorta är det sannolikt Dressman
..
.. är det en krona som försöker se exklusiv ut? Då är det Dressman.
..
Ful färg är ofta ett tecken på Dressman också.
..
Om så, garanterat presentpack från Dressman...
korvgubbe skrev:Jäklans, vilken vetenskap! Mycket ska man höra innan öronen trillar av. jag har noga antecknat så jag kan nyttja dessa kunskaper när jag vill infiltrera fiendens läger...
Markus skrev:Ja, gärna. Allt för att Dressmankonsumenter inte ska dels komma billigt undan med själva konsumeringen och dels för att inte komma undan genom att framstå som exklusivt klädda.
Kolla på skjortan, är den ljus? Bra. Kolla framifrån, syns bröstvårtan? Om den lyser igenom en vit skjorta är det sannolikt Dressman, lyser den igenom en färgad skjorta så är det definitivt Dressman.
Fällan är dock att många, speciellt Dressmankonsumenter, har t-shirt under skjortan (för att spara på tvättar eftersom de är snåla antar jag). Det kan alltså mycket väl vara Dressman trots att vårtan (egentligen är det gården man ser) inte syns. Då kan man kolla på det broderade "emblemet" ovanför bröstfickan, är det en krona som försöker se exklusiv ut? Då är det Dressman.
Ful färg är ofta ett tecken på Dressman också. Typ vinröd eller ljusgul (även kallad midsommargul).
Sista knepet:
Du vet att killen är snål som fan. Köper alltid skitgrejer men är ändå materialist och mån. Jaha, är det en ny skjorta OCH slips där borta? Om så, garanterat presentpack från Dressman (eller H&M om han slagit på stort).
sweborn skrev:Fast det där tricket ger ju träff på en och annan dyrare skjorta också.... men det kanske är mina bröstvårtor... hmm....
Markus skrev:...................
juha01 skrev:Faan, du kan ju vara rolig ibland! Fast det betyder inte att jag gillar dig...
Markus skrev:Kolla på skjortan, är den ljus? Bra. Kolla framifrån, syns bröstvårtan? Om den lyser igenom en vit skjorta är det sannolikt Dressman, lyser den igenom en färgad skjorta så är det definitivt Dressman.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |