Gör inte det, antagande alltså, jag har själv blivit av med mitt nummer en gång...oscar skrev:I början av denna säsongen så skickade jag ett mail ang mitt nummer och fick ett svar i stil med "Jag förutsatte att du ville ha 29 så du fick det!". Antar att jag får behålla det...
Rookie 1000 eller 600?Bingo skrev:Va!? Har ni inte fixat det ännu
/#3
Bingo skrev:Va!? Har ni inte fixat det ännu
/#3
Åsa skrev:Hej på er!
Nu är det dags att boka ditt startnummer inför 2006 års säsong.
Du mejlar Tony som vanligt på kga.motorforening@telia.com
Vi ses på en bana nära dig snart igen (bara 6 månader kvar...)
Åsa
Nä, jag var möjligen trea. Jag beställde lägsta möjliga nummer.Åsa skrev:Bara för att du va först med något för första gången så
De e hemlit ;-)Goodstuff skrev:Rookie 1000 eller 600?
Ska farbror köra R1000? *host*Bingo skrev:Nä, jag var möjligen trea. Jag beställde lägsta möjliga nummer.
Tänkte väl att han borde hålla lite koll då han har en central roll. Jag kollade i alla fall själv att ingen hade 88 i år så att ingen skulle bli sur.samuel w skrev:Men är det inte så att man har förtur, jag frågade efter nr 76 för lite mer än en vecka sen, men då visste Tony inte om flykay76 hade blivit uppklassad eller inte så jag fick ett annat nr. Men nu eftersom flykay hade blivit uppklassad så fick jag #76 i R600
GSXR1100R skrev:Ska farbror köra R1000? *host*
Kawa med #88 Gsson wannabeNeutral skrev:Tänkte väl att han borde hålla lite koll då han har en central roll. Jag kollade i alla fall själv att ingen hade 88 i år så att ingen skulle bli sur.
He he, tyckte det var en kul grej när jag köpte hojen av honom, han lär ju ändå inte köra Rookie 600. Tänkte faktiskt på numret långt innan eftersom det är min favvoglass. Sparar ju inget jobb då jag måste fixa vita siffror på rött underlag.GSXR1100R skrev:Kawa med #88 Gsson wannabe
Jag fick svar på 10 minuterJonte VSB R-T skrev:Testade att boka #16. Lär ju inte få svar på nån dag men.
Åsa skrev:Jag fick svar på 10 minuter
Sorry, såg inte klockslaget du skickade. Måndag får du säkert svar.Jonte VSB R-T skrev:Skickade du under arbetstid eller kl 21 en fredag?
Jonte VSB R-T skrev:Skickade du under arbetstid eller kl 21 en fredag?
samuel w skrev:Men är det inte så att man har förtur, jag frågade efter nr 76 för lite mer än en vecka sen, men då visste Tony inte om flykay76 hade blivit uppklassad eller inte så jag fick ett annat nr. Men nu eftersom flykay hade blivit uppklassad så fick jag #76 i R600
Hitecfrollo skrev:åfan sådet blir 16 antagligen.....
ville inte du ha nått som slutade på 7 typ 17 eller 47
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari