WEST
Gudomlig sporthojare
Jag har mina hjul står på vädring just nu så om nån har några tips vilken luft man ska ha till nylackade fälgar..
har en fråga. pappa sa att luften på min projekthoj hade gått ut. förstod inte riktigt. blir däcket platt när luften är för gammal? hur vet man att den luften som finns inte nått bäst-före-datum? är detta vanligare under rötmånaden?
har en fråga. pappa sa att luften på min projekthoj hade gått ut. förstod inte riktigt. blir däcket platt när luften är för gammal? hur vet man att den luften som finns inte nått bäst-före-datum? är detta vanligare under rötmånaden?
Jag brukar passa på att byta luften i däcken när det annalkas åska en varm sommardag, den klibbiga luften ger ett sjukt bra grepp!
Kör ni med tratt eller spade för att byta luft? Kör ni den gamla luften till återvinningscentralen eller dumpar ni den bara ute i skogen som en pundare ?
jag frågade vart luften hade gått ut, pappa sa "ja antagligen i garaget", jag gick dit för att se om jag såg nån luft men det fanns ingen. vart ska jag leta? eller det kanske är bättre att skaffa ny luft..
Nuförtiden är det ju vår i luften så kanske läge ett byta ut fjolårets?
hur går polisen till väga när de söker efter stulen luft? min kompis blev av med hela 7 bar!!finns en hel del folk som går runt och snor andras luft! Se till att låsa garaget ordentligt! jävla lufttjyvar!
Jag har skaffat en sådan luft-försäkring enbart för MC. Men man måste då skaffa klass-3 ventil lås.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|