Dags att byta upp sig ?

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Jätterolig tråd.... Möjligen va det en 600 han körde mot på sin höjd dom är ju faktiskt inte toksnabba över 200.....

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
jävligt rolig läsning med tanke på att han blir totalt sågad hahahaha.
ett plus till zeki som hitta denna roliga tråd

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Ja fy fasen vad det tar emot över 200km/h på tvåhjuling när man lägger i 4:ans växel.

Rolig tråd förresten. :tummenupp

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Vilken pajas. :D

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Det roligaste är ju ändå att han fortsätter som om ingen tycker han är dum i huvet.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Det roligaste är väl ändå att de andra fortsätter när det är ett så uppenbart trollförsök?

Svårt att se om det var ett webtroll eller om han bara är dum på riktigt, han stöttar sig envist på sina fakta om 200 km/h, inte helt osannolikt att han tror att det är så eftersom han har upplevt det IRL.

På nätet förekommer det många självutbildade raketforskare & teknikexperter som har egenutvecklade teorier om allt möjligt.

Att dom fysikaliska lagarna ibland inte stämmer in på deras teorier är inget som dom bryr sig i, om dom mot förmodan blir överbevisade av den bistra verkligheten så blir dom ofta arga och upprörda.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Svårt att se om det var ett webtroll eller om han bara är dum på riktigt

Jag vet inte om jag håller med. Om man läser ALLT han har skrivit, och inte bara det första inlägget, tycks det relativt uppenbart att han bara är ett troll, även om jag håller med om att man inte ska underskatta precis hur jävla korkade människor kan vara.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag vet inte om jag håller med. Om man läser ALLT han har skrivit, och inte bara det första inlägget, tycks det relativt uppenbart att han bara är ett troll, även om jag håller med om att man inte ska underskatta precis hur jävla korkade människor kan vara.
Puckon kommer ibland på att dom hade fel i sina egenpåhittade teorier, istället för att då skamfullt krypa till korset och erkänna sina misstag så klär dom snabbt ut sig till ett elakt webtroll.

Webtrollet gör sedan allt för att reta gallfebern på sina motståndare, detta i avsikt att dölja sin egen dumhet.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka