GSXR1100R
The older i get the faster i was
På IKEA kan man lämmna in ungarna 4 timmar i stöten, dessutom får dom startnummer, gratis är det oxo.Sälj ungen och åk ner med mig. perfekt
På IKEA kan man lämmna in ungarna 4 timmar i stöten, dessutom får dom startnummer, gratis är det oxo.Sälj ungen och åk ner med mig. perfekt
Gssons lillebror behöver en förareOm någon skulle vilja ha/behöver en förare så är jag till hands.
Det hade varit skoj och jag tror mig kunna vara en tillgång.
/Kristoffer
Hur låga som helst. Allt för att förstöra er säsong
Det är ju värre för er som har kört ca 5 säsonger endurance att förlora mot några som kör sin första säsong.
En DNF räknas inte, och utöver det så är det som sagt bara Jimmy/Pasi som har slagit oss. Ni hyr ju in föredettingar som tom är snabbare än vad ni själva är!
En DNF räknas inte, och utöver det så är det som sagt bara Jimmy/Pasi som har slagit oss. Ni hyr ju in föredettingar som tom är snabbare än vad ni själva är!
Det var bara Jimmy som va snabb nog.
Som förra året ungefär då. Dom racen hojen håller och Robban inte krashar vinner Fiver/HET I år håller iaf hojen
Det är väl även en serie ???
Eftersom det inte är så många tävlingar så gäller det ju att komma i mål ialla race.
Ungefär som allt i däck!!
Dom gångerna inte bromsarna pajar o Björn vurpar!!
Nu håller iallafall bromsarna
Hjärterum stjärterum... Skall bli kul o fajtas liteVi satsar ... har pratat snällt med henne så hon inte kastar av mig ..ar fått plats i ett proffsteams tält så vi kan lära oss hur allt borde göras...vilar oss i form... Vi satsar på att härska...
Ungefär som allt i däck!!
Dom gångerna inte bromsarna pajar o Björn vurpar!!
Nu håller iallafall bromsarna
Vad kallar du Robban om Benny är en föredetting???
Ung och snygg.
Om man vill prata om det på det viset så får man ju vänta tills säsongen är slut innan man kan diskutera. Skåningarna känner flåset i nacken nu...
Oscar gillar när killar i läder flåsar honom i nacken.Hur känns det???
Att känna flåset i nacken .För du är väl skåning Eller????
Va det de du menade?? Hehe
Ung och snygg.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar