Dags att hetsa inför NEC/REC Knutstorp

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Med mindre än en månad kvar så är det dax och kasta glas i stenhus .... eller hur det nu va.:confused:

#26 EA Racings mål är som vanligt att ta sig i mål och inte komma sist.
Våra största konkurenter MAM 97 ska vi krossa eftersom de får väl DNF som vanlig .... hehe

(H)äckla på .....

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Snacka om att kasta spjut i bollhavet...
På tal om det, hur ser ert team ut nu för tiden? Hellraiser, LayDeeOmega och Mr K eller?

Knudan är hemmaplan, vi i teamet har redan varit o inspekterat alla bollhaven på banan så nån DNF lär det inte bli. Vi ska äga er :yoparty

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
På tal om det, hur ser ert team ut nu för tiden? Hellraiser, LayDeeOmega och Mr K eller?

Knudan är hemmaplan, vi i teamet har redan varit o inspekterat alla bollhaven på banan så nån DNF lär det inte bli. Vi ska äga er :yoparty

Nu för tiden och nu för tiden.... JeJo tillkom efter Anderstorp så hon har ju praktiskt taget varit med hela säsongen :näsblod
Men teamat består av Hellraiser, mig själv och Jejo, med Mr K som en given reserv!

Spjut i bollhav?! Vi har en DNS/DNF och funderar inte på att skaffa oss fler...
Vad är erat mål?! Att klara ett helt race utan att gå omkull :D

Last edited:

JeJo

Varför smyga när man kan väsnas?
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Yamaha R6 -07

Mr K är bara reserv... Jag är givna ordinarie, klart jag kommer köra på knudan. Så lätt slipper ni mig inte, du kan alltid ta rygg på mig gubben..... Jag kan alltid visa spår för dig.... :pannkyss

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Kommentatorn: Välkomna tillbaka alla tittare! Som ni ser håller teamen en hög nivå på kompiskap, tävlingsanda och god moral. Med ungefär en månad kvar till nästa ERF-deltävling hoppas vi att alla hinner bli klara efter tidigare krascher och motorhaverier och kan ställa upp på startgatan. Det här är Bo A Orm för sporthojkanalen.Tillbaks till studion!

Naturligtvis ska allt förevigas på bild......om allt klaffar.

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Ska bli spännande. Aldrig kört på Knudan.

Vi siktar på pallplats. Givetvis. :hihi
Ett litet tips då eftersom ni aldrig varit på Knudan...

1. Efter start/mål rakan kommer det en höger, den är inte alls speciellt skarp så skit i att bromsa, det löser sig säkert ändå.
2. Hårnålen kräver inte alls så många offer som dom säger, bromsa sent under nedlägg och lägg på gas jättetidigt i utgången så blir allt bra.

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
De har tyvärr lagt ner pga dåligt intresse. Fråna Z för mera info. Men vi kommer att krossa er ändå .... hehe
Tyvärr är nog rätt ord, tror dom hade haft stora chanser att placera sig bra.
Krossa oss... ha ha ha ha ha!! Du får ta o läsa lite på www.mam97.se, där har vi utsett er till huvudkonkurrenter. :tungan
På Knudan ska vi vara MER än två varv och 5 sek framför er!

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
WS 1600 GSXR 600
Ready to put your money where yout mouth is?:yoparty

Ooo yes baby.
Vi kan väll redan nu få måtten du vill ha på din string bikini till Anderstorp sen.

Pållson dricker helst Öl
Jag kan ta Wisky
Och Micke vill ha Rosse:rolleyes:

Att serveras mellan varje förar byte:D

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Ett litet tips då eftersom ni aldrig varit på Knudan...

1. Efter start/mål rakan kommer det en höger, den är inte alls speciellt skarp så skit i att bromsa, det löser sig säkert ändå.
2. Hårnålen kräver inte alls så många offer som dom säger, bromsa sent under nedlägg och lägg på gas jättetidigt i utgången så blir allt bra.

Jag ingår i tiiimet och har precis vart på knudan. Jag vet numer hur man slänger sig i liton och i hårnålen samt hur man kommer sist i r600-racet genom att ha tankarna fokuserade på plastning av kåpor och hur ont det kan göra att titta närmare på asfalten istället för hur man ska köra förbi framförvarande.

Men tills erf:et har jag glömt allt detta så då jeflar :)

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Ooo yes baby.
Vi kan väll redan nu få måtten du vill ha på din string bikini till Anderstorp sen.

Pållson dricker helst Öl
Jag kan ta Wisky
Och Micke vill ha Rosse:rolleyes:

Att serveras mellan varje förar byte:D

I rest my case

Code:
26 EA-Racing, Suzuki GSX-R 750 - 16

97 M.A.M, Yamaha R1 - 12

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag ingår i tiiimet och har precis vart på knudan. Jag vet numer hur man slänger sig i liton och i hårnålen samt hur man kommer sist i r600-racet genom att ha tankarna fokuserade på plastning av kåpor och hur ont det kan göra att titta närmare på asfalten istället för hur man ska köra förbi framförvarande.

Men tills erf:et har jag glömt allt detta så då jeflar :)
Skratta eller gråta? :hihi

:såjaponken

Vi kommer att piska tiim MC Ploktorn så det bara visslar om det. :rolleyes:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Eftersom det bara går dåligt om jag hetsar så ska jag för ovanlighetens skull hålla käft..........................................

NEEEEJJJJ! Jag kan bara inte vara tyst!!!! Vi ska återigen vinna:mad:
Inte bara på knudan, utan även på anderstorp:gnissla

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll