Mulles
MedLem
Vilka har tänkt sej köra R1000 ?
Nu blev jag skraj!! Har för mej att du inte har direkt fin statistik på den bananyamma skrev:Jag och Peter kommer och kör ERF. Har monterat raka rör på moppen så vi borde greja 195 db....
Håll i hatten.
Häng upp dej på petitesser eller rejsa, det är ditt val.Axxexs skrev:Tyvär är det ingen inbjudan till tävlingen! Är bara ett program över tävlingar detta året!
Trist för dom som tog licensen i år som inte fick det nummret av IB tidigt i vintras/våras..
Då så! Inget problem, du har fått reda på det du ville!Axxexs skrev:Jag ska göra båda sakerna! Och gör det dessutom bra!
Menar du att jag är snabb då??Bingo skrev:Nah, jag är för långsam.
Jävla tjat om hur snabb man ska va, vi har 50% kvar på våra däck efter ERF:et, dessutom så drog gamla bettan 1.3 liter milen.Nr:18 skrev:Menar du att jag är snabb då??
Eller Rynkiga FörareGSXR1100R skrev:Jävla tjat om hur snabb man ska va, vi har 50% kvar på våra däck efter ERF:et, dessutom så drog gamla bettan 1.3 liter milen.
Economy Racing Förfan
Nr:18 skrev:Fatcorner kommer att få ordentligt med stryk i erf:et, HSR #98 kommer att bränna slut på sina däck redan på fredagsträningen, DQ kommer att dominera i R600-rejset och HET är bäst.
Vilka kommer att ställa upp i helgen och i vilken klass?
1. HET, ERF #8
2.
3.
4.
Den bistra sanningen kommer härlin77 skrev:Nähädu tack fumlan. Vi i HSR har fått ordning på våra framdäcksproblem. Vi har börjat hämta in Rossi försprånget, tips 7-5 efter Falkenberg. Skålman orkar helt enkelt inte längre... Dessutom är dina A-förare alldeles för veka o gnäller för smågrejer
Mulles skrev:Vilka har tänkt sej köra R1000 ?
Nr:18 skrev:Fatcorner kommer att få ordentligt med stryk i erf:et, HSR #98 kommer att bränna slut på sina däck redan på fredagsträningen, DQ kommer att dominera i R600-rejset och HET är bäst.
1. HET, ERF #8
2.Allt i Däck, ERF #18
3.Gixxer-rules,R1000 #?
4.
gixxer-rules skrev:Nr:18 skrev:Fatcorner kommer att få ordentligt med stryk i erf:et, HSR #98 kommer att bränna slut på sina däck redan på fredagsträningen, DQ kommer att dominera i R600-rejset och HET är bäst.
1. HET, ERF #8
2.Allt i Däck, ERF #18
3.Gixxer-rules,R1000 #?
4.
Alltid däckad har väl #58
Mulles skrev:Vilka har tänkt sej köra R1000 ?
Falken är rätt ball och kräver mycket ballsBj.O.rn skrev:Bestämmer mig i morrn, måsta kolla upp om det går att komma efteranmäld, samt väder.. Har aldrig kört där förut så...
/B
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |